Auteur Topic: hoe te leven  (gelezen 882 keer)

rebel40

• het licht zien
    • Bekijk profiel
hoe te leven
« Gepost op: september 14, 2004, 03:14:28 pm »
hoi ik ben martin
ben  in het leven  crimineel geweest  heb nu  wat contacten zijn er nog meer mensen  die in dat leven hebben geleefd  of in dat zelfde millieu
zou graag daar over willen praten   met andere mensen  hoe zij dat hebben ervaren  die ommekeer
martin

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
hoe te leven
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2004, 04:02:01 pm »
Wat heb je zoal op je kerfstok Martin?
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

lonneke

• Bekijk profiel
hoe te leven
« Reactie #2 Gepost op: september 14, 2004, 11:25:45 pm »
Zeg het maar Martin, ik heb ervaring met criminelen.

bela

• Bekijk profiel
hoe te leven
« Reactie #3 Gepost op: september 15, 2004, 08:08:12 am »
quote:
Pleun schreef op 14 september 2004 om 16:02:
Wat heb je zoal op je kerfstok Martin?

Zeg het maar Martin, ik heb ervaring met criminelen. (Lonneke)

Mensen, daar gaat het toch niet om!! Wees aub niet niet zo nieuwsgierig. Hij vraagt gewoon hoe je de ervaring hebt gehad als je je leven beterd. Ik denk dat het beter is possitief te reageren op zijn vraag dan zo nieuwsgierig.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
hoe te leven
« Reactie #4 Gepost op: september 15, 2004, 08:15:26 am »
Het bericht staat op het prikbord, daaruit leid ik af dat het een serieuze vraag is naar mensen met dezelfde ervaringen. Ik denk niet dat hij het hier online wil gaan bespreken. Dat lijkt me ook het meest nuttig met een onderwerp als dit.
Mail Martin als je met hem hierover wilt praten.

Martin, sterkte met het ontworstelen aan het milieu en ik hoop dat je idd mensen vind om hierover te praten. (Rare tip: Je kan ook een gevangenispredikant bellen, die kan je vast helpen aan adressen/telefoonnummers van mensen die in hetzelfde schuitje gezeten hebben als jij.)
Pinkeltjefan