Auteur Topic: te koop: kaartje Iona 24 september  (gelezen 641 keer)

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
te koop: kaartje Iona 24 september
« Gepost op: september 22, 2004, 11:42:56 pm »
Ik heb een kaartje over voor het concert van Iona, vrijdag in Zoetermeer. Het is goed bereikbaar met de trein (ik ga zelf ook met de trein). Ik heb 22 euro betaald voor het kaartje.

Wie o wie heeft belangstelling?
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: september 23, 2004, 10:58:39 am »
morgen dus. Hoe laat en waar precies?

edit:Email is onderweg
« Laatst bewerkt op: september 23, 2004, 11:04:25 am door Zijnkind »
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2004, 04:47:23 pm »
verkocht
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 23, 2004, 05:13:50 pm »
Zijn wij werkelijk de enige 2 Iona fans hier?  

Bedankt Lalage!

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 23, 2004, 11:32:55 pm »
Nee hoor. Ik zou alleen nu ff niet weten hoe ik er vrijdag heen zou kunnen gaan zonder met allerlei andere dingen problemen te krijgen. Maar ik hoor wel graag even hoe het was
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: september 25, 2004, 12:23:18 am »
Net terug van een schitterend concert. Het begon rustig met Frank van essen nog zittend voor zijn drumstel en veel acoestisch werk. Dat deel eindigde met chi-rho in een iets rustigere uitvoering dan normaal. Toen (na ongeveer een half uur) was er een ongebruikelijke pauze van 15 minuten. Daarna begon het heftigere deel. Veel bekende nummers zoals wave after wave, edge of the world en woven cord. Ook enkele onbekende nummers bedoeld voor het volgende album, zoals het nummer strength.

Wat bij Iona opvalt is dat iedereen (met uitzondering van de bassist) meerdere instrumenten speelt en er ook veel gewisseld wordt tijdens de nummers. De zangeres (joanna) stond op een gegeven moment naar de zaal te praten met haar rug naar de drummer. Vraagt ze: are you ready Frank? Ze wist uiteraard dat Frank het nummer met zijn viool moest openen om dan snel naar drums om te schakelen. Verder zijn de pipes en flutes van Troy erg bepalend voor de muziek van Iona. Ik heb diverse soorten fluiten zien passeren en heb hem in al die nummers maar 1 keer een foutje horen maken.

Lalage, bedankt voor het kaartje. Een prachtig concert!