Auteur Topic: Eerste Ronduit Praise in Zaltbommel 22 okt  (gelezen 930 keer)

Truth4Ever

• Truth4Ever
    • Bekijk profiel
Eerste Ronduit Praise in Zaltbommel 22 okt
« Gepost op: oktober 07, 2004, 09:56:09 pm »
Mijn broeder, mijn zuster,

Ronduit, de jongerenafdeling van de Evangelische Omroep, organiseert op vrijdag 22 oktober in Zaltbommel, een praiseavond. Ronduit Praise bedoeld voor jongeren van 12 tot 25 jaar. Natuurlijk komen er in de eerste plaats veel gelovige jongeren, uit zowel traditionele als evangelische kerken, naar deze avonden. Dat is goed, want het samenzijn met gelovige leeftijdsgenoten kan zeer bemoedigend zijn.

Wij hopen dan ook dat zij door Ronduit Praise opgebouwd worden in hun geloof en aangemoedigd om in het dagelijks leven hun plaats als christen in te nemen. Maar we zien deze avond vooral als evangelisatie-bijeenkomst.Wij hopen en bidden dat steeds meer rand- en buitenkerkelijke jongeren hun weg mogen vinden naar een Ronduit Praise-avond. Dat is ook een van de redenen waarom wij in een sporthal zitten: we willen de drempel voor deze groep zo laag mogelijk houden.

Wij moedigen gelovige jongeren dan ook aan hun vrienden eens mee te nemen naar zo’n evenement. Komt allen. :o :o :o

Zie ook: www.eo.nl/ronduitpraise
wie de  oprechten op een slechte weg voert , zal in zijn eigen kuil vallen (spr 28 vs 10)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2004, 11:33:13 pm »

quote:

Truth4Ever schreef op 07 oktober 2004 om 21:56:
Mijn broeder, mijn zuster,

Ronduit, de jongerenafdeling van de Evangelische Omroep, organiseert op vrijdag 22 oktober in Zaltbommel, een praiseavond. Ronduit Praise bedoeld voor jongeren van 12 tot 25 jaar. Natuurlijk komen er in de eerste plaats veel gelovige jongeren, uit zowel traditionele als evangelische kerken, naar deze avonden. Dat is goed, want het samenzijn met gelovige leeftijdsgenoten kan zeer bemoedigend zijn.

Wij hopen dan ook dat zij door Ronduit Praise opgebouwd worden in hun geloof en aangemoedigd om in het dagelijks leven hun plaats als christen in te nemen. Maar we zien deze avond vooral als evangelisatie-bijeenkomst. Wij hopen en bidden dat steeds meer rand- en buitenkerkelijke jongeren hun weg mogen vinden naar een Ronduit Praise-avond. Dat is ook een van de redenen waarom wij in een sporthal zitten: we willen de drempel voor deze groep zo laag mogelijk houden.

Wij moedigen gelovige jongeren dan ook aan hun vrienden eens mee te nemen naar zo’n evenement. Komt allen. :o :o :o

Zie ook: www.eo.nl/ronduitpraise

Wat is nou het eerste doel van de avond? Twee dingen op de eerste plaats wordt toch wat moeilijk?  :?

-bart-

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 09, 2004, 12:09:17 pm »
Truth4Ever: Ja ik kom ook, maar hoe laat en waar, en moet je je aanmelden? (het lijkt erop dat de eo ronduitwebsite niet geupdate is of verkeerd doorlinkt). groet, -bart-

Truth4Ever

• Truth4Ever
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 12, 2004, 11:42:36 pm »
Het start om 19:30 uur, zaal open vanaf 19:00 uur. Plaats is sporthal de ring, zaltbommel
Afslag zaltbommel (A2), richting Zaltbommel, bij 2e rotonde rechtsaf, na ongeveer 300 meter
wie de  oprechten op een slechte weg voert , zal in zijn eigen kuil vallen (spr 28 vs 10)