Auteur Topic: SIX: The mark unleashed! vanaf 19okt verkrijgbaar  (gelezen 723 keer)

justin1980

• Bekijk profiel
SIX: The mark unleashed! vanaf 19okt verkrijgbaar
« Gepost op: oktober 14, 2004, 12:57:30 am »
Six: The mark unleashed - is een nieuwe christelijke film over de tijd na opname. De tijd dat de antichrist aan de macht is en iedereen het teken van het beest zal moeten accepteren. En wie dat weigert zal een zware prijs betalen namelijk zijn hoofd!
Van dit soort eindtijd films past dit in het straatje van een vervolg op left behind 2.

Sommige filmcritici zeggen over deze film "dit is weer zo een propaganda film die zegt dat het waard is om voor je religie te sterven! Een film gemaakt door gehersenspoelde mensen die door bangmakerij mensen tot christendom willen bekeren"

Ik vind het een best begrijpelijk in de ogen van een niet opnieuw geboren persoon.
Losstaand van de film ben ik wel bereid mijn aardse leven te laten voor Jezus! En jij?

De film gaat als volgt
David White and Kevin Downes play two political prisoners who are detained under a brutal dictator who has turned the world into an Orwellian wasteland devoid of freedom, privacy, and choice. A Community Police Force follows the every move of every citizen an to disobey would be to die. The two meet a mysterious stranger (Stephen Baldwin) who helps them escape and fills them in on what they've missed during their imprisonment: CPF agents have struck a deal with an inmate (Jeffrey Dean Morgan) that grants his life for the betrayal of Christian renegades...

De film is vanaf 19 oktober 2004 te zien! Gaan jullie kijken?

Hier is de link naar hun website http://themoviesix.com