Auteur Topic: Hulp gevraagd voor AKTIE BENIN voor Marjan in Benin  (gelezen 830 keer)

Marjan Kroone

• Niet kletsen maar doen!
    • Bekijk profiel
Hulp gevraagd voor AKTIE BENIN voor Marjan in Benin
« Gepost op: oktober 19, 2004, 01:13:25 pm »
Nou ik ben nog steeds in Cotonou en er gebeuren zoveel dingen die tegenhouden en frustie zijn:

Natuurlijk kan ik aan de gang met het ziekenhuis, het geld is er.
Maar onze auto wordt op dit moment vervoerd met Mercy Ship en ik heb een d'Accord de Siege nodig om dat ding een beetje betaalbaar uit de haven te krijgen en dat d'accord dat vraagt veel papier en veel geduld; heel veel geduld en af en toe een steentje op het papier om het niet weg te laten waaien:

en ik ga niet eerder met het ziekenhuis aan de gang voor ik dat domme papiertje heb, anders komt het niet goed met mijn auto -onze laatste spaarcenten
*
Dus ik heb net weer een franse brief opgesteld en nu ff hier mijn frustratie kwijt:

zijn er nog mensen die zich als vrijwilliger willen aanmelden om per email documenten in het frans voor me te vertalen zodat ik niet alles alleen hoef te doen?

Mail naar fondationactionbenin@yahoo.fr

het hoeft niet foutloos te zijn, het betreft vertalen van onze projecten want de regering wil al onze afgeronde - huidige en toekomstige activiteiten in het frans hebben..........

graag hoor ik

liefs Marjan
Wees de verandering die je in de wereld wil zien. (Gandhi)

Rianne

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 19, 2004, 02:00:13 pm »
Sorry, ik zou je wel willen helpen, maar ben niet zo kei in frans.. Maar ik weet dat er op internet programma's zijn die teksten voor je kunnen vertalen. Zou dat niet iets kunnen zijn?

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 19, 2004, 03:29:47 pm »
Frans is nu ook niet mijn sterkste punt.....
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 19, 2004, 04:09:57 pm »
Probeer Doornroosje, haar frans is vloeiend!  :)
Als je contact opneemt met Roodkapje, de moderator, kan die het wel doorspelen aan Doornroosje (het zijn huisgenoten namelijk).

Succes!

P.S. Aan mijn frans heb je ook niets, sorry...
Bombus terrestris Reginae

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 19, 2004, 04:30:38 pm »
kijk hier eens

Vertaal

Ik beloof geen kwaliteit

gr Merwekade