waarom geloven jullie wat mensen hebben geschreven, ik bedoel, mensen maken fouten net zoals Adam deed, wil jij dan zeggen dat die auteurs beter zijn dan de profeet adam ?
en je zult ook best wat tegenstijdige feiten in de bijbel zien.
citaat van zandbergen:
"Velen moslims komen tot geloof door dromen over Jezus - ik bid dat Hij zich ook zo aan je wil openbaren Z. maar wie Gods waarheid zoekt, zal die zeker vinden"
weet je wel hoe jezus eruit ziet ?
en in de bijbel staat toch ook niet een bewijs van; dat de heer de christendom als geloof voor de gehele mensheid goedbevonden heeft ? hoe kun je dan zonder dit allesomvattende "bewijs" daarin geloven, terwijl er in de koran vele malen word gezegd door ALLAH dat de islaam de waarheid is
enkele hiervan zijn:
Vandaag heb ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb de islaam als godsdienst gekozen.
Al Maidah (de tafel) vers 5:3
Wie heeft er een betere godsdienst dan wie zich geheel aan ALLAH overgeeft en hij is een weldoener en hij volgt de godsdienst van Abraham.
An Nissa (de vrouwen) 4:125
O mensen, dien uw Heer die jullie- en hen die er voor jullie waren heeft geschapen, hope;ijk zullen jullie ALLAHvrezend zijn.
AL bakara (de koeien) 2:21
Welnee ! Wie zich geheel aan ALLAH overgeeft en goed doet, die ontvangt zijn beloning bij zijn heer. Zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroeft zijn.
Al Bakara (de koeien) 2:112
Wie iets anders dan de islam als godsdienst wenst, van hem zal het dan niet worden aanvaard, en hij behoort in het hiernamaals tot de verliezers.
Ali Imran (de Familie van imran) 3:85
hoeveel bewijzen zijn dit in vergelijking met wat de bijbel zegt over de christendom als ware geloof