quote:
Mezza, ik heb het helemaal niet tegen jou. Waarom vat je mijn post nou weer als een aanval op? Iedereen is van mij vrij om alle thrillers geweldig te vinden, of een deel van de thrillers, of alleen de krenten uit de pap, ik heb er een hekel aan. Dat mag toch?
Ik heb ook geprobeerd aan te geven dat dat voor MIJ geldt, dus iets persoonlijks:
quote:
Ik heb er een heleboel gelezen (echt een heleboel) en ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat ik het genre "thriller" gewoon niks vind. Dit zegt wellicht meer over mij dan over de boeken, hoewel ik ervan overtuigd ben dat sommige van die boeken gewoon slecht geschreven zijn.
offtopic:Mijn leven lang al prijzen mensen bepaalde boeken de hemel in, die ik echt MOET lezen, en dan probeer ik het weer: Het begon met Ludlum, daar is mijn moeder dol op, toen Alistair McLean waar mijn vader dol op is, toen Sjohwall en Wahloo, een paar jaar geleden "moest" ik Tom Clancy en Frederick Forsythe lezen van mijn ex, later werd het Nicci French, mijn beste vriendin zweert bij Tami Hoag en Patricia Cornwall, Robin Cook heb ik gehad, Elizabeth George, toen ik christen werd uiteraard Alcorn en Peretti en sinds kort is het Dan Brown. En ik trap er elke keer weer in ook, wat een tijdverspilling! Het is gewoon niet mijn smaak.Hoewel ik naast Pleun nog nooit iemand heb ontmoet die net zo ongenuanceerd als ik een hekel heeft aan thrillers, dacht ik, wie weet heeft Iris ook nog iets aan mijn boekentips

Dat was de enige bedoeling, beslist NIET om jou of "jouw" boek (Thr3e) af te zeiken, hij zal in z'n soort ongetwijfeld een krent in de pap zijn, maar die pap lust ik nou eenmaal niet.
(oeh, zie dat eens een mooie metafoor wezen dan

)