Auteur Topic: [Weblog] BabyBee (deel 2)  (gelezen 30787 keer)

Marloes

• Bekijk profiel
[Weblog] BabyBee (deel 2)
« Reactie #200 Gepost op: februari 04, 2005, 07:32:03 pm »
O en nog iets: als je flesvoeding geeft kun je dit waarschijnlijk het beste op verzoek doen. Uit onderzoek blijkt nl dat een baby zijn calorie-inname dan heel goed zelf kan reguleren.
[Prediker 7:29]

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: februari 04, 2005, 07:47:47 pm »
Volgens mij moet het gewicht zich verhouden tot de lengte.
Maar inderdaad een kind geeft zelf wel aan waneer deze genoeg heeft.
Zelf de fles vasthouden is trouwens leuk, maar op het moment van genoeg word er gespeeld. Wat weer tot gevolg kan hebben dat de speen geheel in de fles word gedrukt en er vervolgens geschud gaat worden. Het resultaat is dan dat je een kind onder de douche kunt gaan zetten en het bed mag verschonen.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: februari 04, 2005, 07:57:09 pm »

quote:

Marloes schreef op 04 februari 2005 om 19:32:
O en nog iets: als je flesvoeding geeft kun je dit waarschijnlijk het beste op verzoek doen. Uit onderzoek blijkt nl dat een baby zijn calorie-inname dan heel goed zelf kan reguleren.

Dat is toch alleen met borstvoeding zo?
Flesvoeding is dacht ik echt vastgestelde hoeveelheden. Als kinderen het dan niet op kunnen, moet je terug naar een voeding extra. De totale voeding per dag blijft dan hetzelfde.... (Weet ik van m'n moeder, ikzelf heb er als moeder geen ervaring mee)
Een schoonzus van mij had haar kinderen altijd aan de fles; als ze nog honger hadden hadden kregen ze extra. Die babies waren gewoon vies dik. Zo'n kolosaal hoofd waar de juiste proporties helemaal af zijn.
En dik zijn als baby/kind is toch sowieso slecht?
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: februari 04, 2005, 08:24:17 pm »
Heel tactvol Priscilla :D

Flesvoeding kan ook op verzoek worden gegeven, en dat wordt ook steeds meer gedaan. Er is idd altijd gedacht dat ze een aan het gewicht gekoppelde hoeveelheid in milliliters moeten binnenkrijgen (150 ml per kilo lichaamsgewicht) maar daar wordt nu wat op teruggekomen, oa doordat er onder volwassenen zoveel overgewicht is (45%). Er is geexperimenteerd en het blijkt dat baby's minder drinken naarmate er meer calorieen in de flesvoeding zitten. Daarom wordt ook flesvoeding nu wel op verzoek gegeven (ook om de maag niet onnodig te vergroten).
In hoeverre dik-zijn als baby/dreumes/peuter schadelijk is, is niet echt bekend. Kinderen tot 5 jaar hebben in elk geval nog veel vet nodig voor hun ontwikkeling en moet je niet op dieet zetten. 'Babyvet' verdwijnt vaak ook als een kind ouder wordt en meer energie gaat verbruiken. (bron)
Er zijn wel kaarten voor kinderen vanaf 2 jaar waarop de BMI wordt afgezet tegen de leeftijd en je kunt zien of je kind overgewicht heeft, maar bij kinderen onder de 2 jaar wordt gewoonlijk niet gesproken van overgewicht.

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: februari 04, 2005, 08:33:17 pm »

quote:

Warm winterweer verhoogt kans op wiegendood

DRESDEN - De kans op wiegendood, de plotselinge dood van baby's, neemt toe door relatief warme weersomstandigheden in de winter. Dat is gebleken uit een studie in het zuiden van Duitsland en Zwitserland, die de Universiteit van Zürich vrijdag heeft gepubliceerd.

Een onderzoek van twaalf jaar heeft aangetoond, dat 94 procent van de gevallen van wiegendood te maken had met verhoogde buitentemperaturen. Voor het onderzoek zijn 728 gevallen in de regio's Zürich en Freiburg tussen 1984 en 1995 onder de loep genomen.

In bijna alle gevallen was 's nachts de buitentemperatuur enkele uren voor het tijdstip van overlijden van de baby enige graden gestegen.

Volgens de wetenschappers is de oorzaak blijkbaar dat sommige baby's een snelle stijging van temperatuur niet kunnen verwerken en daardoor te warm worden. Actuele gevallen bevestigen dat.

In januari zijn zuigelingen in Dresden en Leipzig gestorven nadat 's nachts plotseling lenteachtige weersomstandigheden waren opgetreden. Bij de overleden kinderen werd een duidelijk verhoogde lichaamstemperatuur vastgesteld.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: februari 04, 2005, 08:35:15 pm »
Dit is typisch weer zo'n onderzoek waarvan je je moet afvragen of het verband wel zo causaal is als men je wil laten geloven... hoeveel last heb je BINNEN nou van de BUITENtemperatuur? :?
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: februari 04, 2005, 08:42:59 pm »
Geen idee. Misschien doen ze daar niet de cv aan 's nachts en wel het raam open?

Priscilla en Aquila

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: februari 04, 2005, 09:00:08 pm »

quote:

Ik vind jou dochter absoluut niet dik!!! Maar gewoon een lekkere baby. Mocht je dat denken.... :)
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: februari 04, 2005, 09:03:13 pm »
Ze zit wel boven in de curve, dus het consultatiebureau begint met bedenkingen te komen. 't Is gewoon nooit goed. ;)
Maar wel bedankt. :)

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: februari 06, 2005, 03:50:09 pm »
Na alle enge verhalen over kloven, een tijdje terug, wilde ik hier nog een berichte posten over gelpads die daar echt tegen schijnen te helpen. Ik weet niet of ze al in NL te koop zijn maar iig al wel via internet: Soothies gel breast pads. Misschien een handig weetje. :)

Priscilla en Aquila

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: februari 06, 2005, 06:40:48 pm »

quote:

Marloes schreef op 04 februari 2005 om 21:03:
Ze zit wel boven in de curve, dus het consultatiebureau begint met bedenkingen te komen. 't Is gewoon nooit goed. ;)
Maar wel bedankt. :)

Op de foto die ik laatst zag, was ze namelijk geen rolmops. Geen gezicht met drie onderkinnen etc. Snap je?

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: februari 06, 2005, 06:46:17 pm »
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik vind haar er gelukkig ook niet dik uitzien. :)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: februari 06, 2005, 08:36:22 pm »
Als Myrthe groter wordt hoop ik voor haar dat ze niet al te veel te lijden heeft van de op de wetenschap gebaseerde praktijken van haar moeder. Met gewoon Roosvicee kom je een heel eind hoor.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: februari 06, 2005, 08:59:24 pm »
Waar denk je dat de consultatiebureau-adviezen op gebaseerd zijn? Of de ingredienten van roosvicee? :P
(Hap, hap)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: februari 07, 2005, 09:00:13 am »
Myrthe is gewoon een lekker ding, ik vind dat baby's niet van die scharminkels moeten zijn. En ze is beslist geen michelinmannetje. (vrouwtje)

Dinsdag had ik weer een echo wegens te kleine buik, zolangzamerhand beginnen Chris en ik al zelf tegen de gynaecologen "nee hoor, niets aan de hand" te roepen maar ik ben ook weer niet zó zeker van mezelf dat ik dan tegen een dokter met bezorgd gezicht ga zeggen "laat maar helemaal zitten die echo". Op één of andere manier wil ik dan TOCH weer even weten of BaBee écht goed groeit of dat het nu ECHT te klein is.

Maar alles was weer keurig op termijn, geschat gewicht inmiddels al bijna 2500 gram. Das meer dan ik ooit geweest ben ongeboren, dus het komt vast helemaal goed  :+ . Zelfs de hoeveelheid vruchtwater was normaal, "waar je het laat snap ik niet, maar het ziet er prima uit" zei de gynaecoloog.

Zolangzamerhand moet het "ziekenhuistasje" maar eens klaar gaan staan... vanaf aanstaande zaterdag "mag" het in principe (maar inmiddels zijn wij ervan overtuigd dat het nog bij 42 weken per infuus moet worden opgewekt... wat er allemaal is gebeurd en dat kind zit er NOG in!)
Bombus terrestris Reginae

Priscilla en Aquila

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: februari 07, 2005, 10:05:54 am »

quote:

Bumblebee schreef op 07 februari 2005 om 09:00:

Dinsdag had ik weer een echo wegens te kleine buik, zolangzamerhand beginnen Chris en ik al zelf tegen de gynaecologen "nee hoor, niets aan de hand" te roepen maar ik ben ook weer niet zó zeker van mezelf dat ik dan tegen een dokter met bezorgd gezicht ga zeggen "laat maar helemaal zitten die echo". Op één of andere manier wil ik dan TOCH weer even weten of BaBee écht goed groeit of dat het nu ECHT te klein is.

Maar alles was weer keurig op termijn, geschat gewicht inmiddels al bijna 2500 gram. Das meer dan ik ooit geweest ben ongeboren, dus het komt vast helemaal goed  :+ . Zelfs de hoeveelheid vruchtwater was normaal, "waar je het laat snap ik niet, maar het ziet er prima uit" zei de gynaecoloog.

Zolangzamerhand moet het "ziekenhuistasje" maar eens klaar gaan staan... vanaf aanstaande zaterdag "mag" het in principe (maar inmiddels zijn wij ervan overtuigd dat het nog bij 42 weken per infuus moet worden opgewekt... wat er allemaal is gebeurd en dat kind zit er NOG in!)

Geweldig toch? _/-\o_
Het is altijd bijzonder als zwangerschap en bevalling goed gaan. Vaak gaan we er vanuit dat het wel goed gaat. Maar het is nooit vanzelfsprekend.
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2005, 10:08:03 am door Priscilla en Aquila »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: februari 07, 2005, 10:08:02 am »
Zeg Bumblebee, wil je niet van die enge dingen gaan roepen? :(

Natuurlijk hoeft het na 42 weken niet worden opgewekt! Zo koppig zou dat kind toch niet zijn??
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: februari 07, 2005, 10:53:51 am »

quote:

Nou en of!!

Dat hadden wij bij 6 maanden nooit gedacht, (en in het ziekenhuis dachten ze dat ook niet, ik hoor de verpleegkundige nog zeggen "ik denk dat ik je wel op de verloskamer zie vanavond") we waren al heel blij bij 7 toen het nog steeds goed ging!

@Roodkapje: zo'n ramp is dat niet hoor dat inleiden... spontaan is leuker natuurlijk maar ach, liever bij 42 dan bij 26 weken  :+  

Heb ik gewoon 2 weekjes langer voor mezelf moeten we maar denken... en als hij/zij "gewoon" rond de 40 weken komt, des te beter. Inmiddels kan het me weinig meer schelen wanneer het komt, als het er maar gezond uitkomt (en ik het liefst ook nog een beetje heel ben  :+  )

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: februari 07, 2005, 10:59:48 am »
Nooit kan het geloof teveel verwachten O-)

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: februari 07, 2005, 11:06:55 am »
In elk geval prettig dat ze dan 42 weken aanhouden en niet 43. :)
Maar het is wel duidelijk dat je een erg eigenwijs babytje gaat krijgen.. Van wie zou ze dat hebben? ;)

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: februari 07, 2005, 09:31:47 pm »
Tof te lezen dat het zo goed gaat :D
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: februari 15, 2005, 03:02:54 pm »
Kom net een leuke site over een bevalling tegen.. zo krijg je er bijna zin in. ;)

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: februari 15, 2005, 06:49:52 pm »
En een artikel in de Volkskrant over kolven over de ontwerpen van de Design Academy Eindhoven om dat wat te veraangenamen. Ik vind de kolf rechtsonder op pagina 2 't leukst. :)

Pagina 1
Pagina 2

http://img119.exs.cx/img119/5669/kolfleoniejanssendaanflach6lz.jpg
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2005, 06:50:40 pm door Marloes »

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: februari 15, 2005, 11:23:46 pm »
Nu ik hier toch post na post aan het spammen ben: weet je nog die foto met dat worteltje, en de niet-pureren-bijvoedmethode van Gill Rapley? Daar is dus een apart forum voor opgezet, en ze post er zelf ook. :D Handig, dat internet. ;)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: februari 16, 2005, 01:03:19 pm »
Hoe maak je elkaar gek methode.
Volgens mij is de gelaten methode nog het beste, zonder een forum.
Liefde is vreemd

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: februari 16, 2005, 01:42:29 pm »
Gelaten?
Gewoon niks geven, wachten tot-ie zelf iets pakt?

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: februari 16, 2005, 02:09:21 pm »
Wat is het toch dat vrouwen die net een kindje hebben maar één gespreksonderwerp weten?
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2005, 02:09:37 pm door Roodkapje »

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: februari 16, 2005, 05:21:10 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 16 februari 2005 om 14:09:
Wat is het toch dat vrouwen die net een kindje hebben maar één gespreksonderwerp weten?
Hm, misschien moet je dat eens aan een psychologiestudent vragen.  :P

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: februari 16, 2005, 05:42:14 pm »

quote:

Marloes schreef op 16 februari 2005 om 13:42:
Gelaten?
Gewoon niks geven, wachten tot-ie zelf iets pakt?
Zonder diverse fora zijn er voldoende kinderen groot geworden, volgens mij Marloes incluis.
Liefde is vreemd

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: februari 16, 2005, 06:25:23 pm »

quote:

Mannen weten er altijd twee  :+

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: februari 16, 2005, 06:26:05 pm »

quote:

porcupine schreef op 16 februari 2005 om 17:21:

Hm, misschien moet je dat eens aan een psychologiestudent vragen.  :P
Hm, misschien handiger om de vrouwelijke variant te vragen  8)7

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: februari 16, 2005, 08:56:15 pm »

quote:

LaNaussee schreef op 16 februari 2005 om 18:25:
[...]

Mannen weten er altijd twee  :+

ik kom zo al tot 3, auto's, vrouwen en voetbal...
Pinkeltjefan

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: februari 16, 2005, 09:29:56 pm »

quote:

LaNaussee schreef op 16 februari 2005 om 18:26:
Hm, misschien handiger om de vrouwelijke variant te vragen  8)7
Ik doe niet aan onderscheid tussen mannelijke en vrouwelijke varianten wanneer het gaat om zoiets als informatie voorziening. Zou een vrouwelijke psychologiestudent beter antwoord kunnen geven op de vraag als een mannelijke?
Ik bedacht trouwens nog dat ook een evolutiebioloog, mannelijk dan wel vrouwelijk wel een antwoord zou kunnen verzinnen. En als je het echt niet meer weet kun je altijd nog op zoek gaan naar iets dat het 'fokforum' schijnt te heten...  O-)
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2005, 09:30:42 pm door porcupine »

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: februari 17, 2005, 02:11:10 pm »

quote:

Alfredt schreef op 16 februari 2005 om 20:56:

ik kom zo al tot 3, auto's, vrouwen en voetbal...
ik wist dat ik ergens de mannelijke drie-eenheid miste  |:(

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: februari 17, 2005, 03:15:02 pm »
En ondertussen heeft Roodkapje nog geen antwoord op haar vraag....

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: februari 17, 2005, 03:19:19 pm »
Omdat zij zelf psychologiestudent is,
dacht ik eerlijk gezegd dat de vraag
retorisch was, en bedoeld om aan te
geven dat zij niet tot de genoemde
categorie behoort, maar dat wisten
we onderhand al wel.....  :?

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #236 Gepost op: februari 17, 2005, 03:24:20 pm »

quote:

porcupine schreef op 17 februari 2005 om 15:19:
Omdat zij zelf psychologiestudent is,
dacht ik eerlijk gezegd dat de vraag
retorisch was, en bedoeld om aan te
geven dat zij niet tot de genoemde
categorie behoort, maar dat wisten
we onderhand al wel.....  :?

dat ik tot welke categorie niet behoor? Tot vrouwelijke psychologiestudenten? Hmz... :?

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: februari 17, 2005, 04:08:30 pm »
*zucht* Hier jouw post met de vraag waaraan ik refereer:

quote:

(Dit gaat nergens meer over..)
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2005, 04:09:56 pm door porcupine »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #238 Gepost op: februari 17, 2005, 04:23:30 pm »
Dit gaat nog wel ergens over. Dit gaat over de vraag waaorm vrouwen die net een kindje hebben maar een gespreksonderwerp weten. En daar ben ik ook best wel benieuwd naar, omdat mij dat soms ook best wel eens 'frustreert'.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #239 Gepost op: februari 17, 2005, 04:50:01 pm »
Nou, ik denk dat ik daar wel een antwoord op weet als ik kijk naar vriendinnen die net een baby hebben gekregen... je leven bestáát die eerste tijd namelijk uit niets anders dan die baby... elke twee uur borstvoeding geven, verschonen, huilen, badje, en dan weer voeden, tussendoor zelf proberen te slapen, kraamvisite en dan weer voeden!

Ik heb er eerlijk gezegd wel begrip voor... en bij al mijn vriendinnen zie ik dat trouwens ook na een paar maanden weer anders worden als ze weer aan het werk zijn enzo.

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #240 Gepost op: februari 17, 2005, 04:59:58 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 17 februari 2005 om 16:23:
Dit gaat nog wel ergens over. Dit gaat over de vraag waaorm vrouwen die net een kindje hebben maar een gespreksonderwerp weten. En daar ben ik ook best wel benieuwd naar, omdat mij dat soms ook best wel eens 'frustreert'.

't mij nooit zo opgevallen dat MaVee daar last van had, maar dat kan ook komen omdat ik toen zelfook net een baby had ;)

Ik heb wel het gevoel dat het erg verschilt wie je tegenkomt, ik heb vaak genoeg op kraambezoek over hele andere dingen dan babies gepraat, ook met de moeders wel. Maar BBB heeft wel een punt, in het begin wordt je hele leven bepaald door het slapen, eten, huilen van de baby. Dus dat dat je iets meer bezig houdt dan andere dingen lijkt me niet zo vreemd...
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: februari 17, 2005, 05:10:06 pm »
Huh? is dat geen retorisch antwoord dan?

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: februari 17, 2005, 05:35:05 pm »

quote:

Bumblebee schreef op 17 februari 2005 om 16:50:
Nou, ik denk dat ik daar wel een antwoord op weet als ik kijk naar vriendinnen die net een baby hebben gekregen... je leven bestáát die eerste tijd namelijk uit niets anders dan die baby... elke twee uur borstvoeding geven, verschonen, huilen, badje, en dan weer voeden, tussendoor zelf proberen te slapen, kraamvisite en dan weer voeden!

Ik heb er eerlijk gezegd wel begrip voor... en bij al mijn vriendinnen zie ik dat trouwens ook na een paar maanden weer anders worden als ze weer aan het werk zijn enzo.

De eerste paar maanden, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar als mensen na een jaar, twee jaar nog geen ander onderwerp weten? :?

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: februari 17, 2005, 06:07:15 pm »
Geen idee... zulke mensen ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen.

Ik zou het dan trouwens ook niet meer "net een kindje gekregen" noemen.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2005, 06:07:49 pm door Bumblebee »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: februari 17, 2005, 06:47:12 pm »
Ben dus niet de enige die dat geleuter over babies de strot uitkomt. Dit topic hoort in het chatforum.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #245 Gepost op: februari 17, 2005, 06:48:36 pm »
Mag van mij... ik vind 't wel gezellig dat chatten over baby's  :)  dan dopen we het om tot "Baby chattopic". Het is sowieso tijd voor een deel 3!

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: februari 17, 2005, 06:52:48 pm »
Moet dat dan niet naar OPV? :>

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: februari 17, 2005, 08:20:33 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 17 februari 2005 om 17:35:
De eerste paar maanden, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar als mensen na een jaar, twee jaar nog geen ander onderwerp weten? :?

Dan volgen de "kan-die-van-jou-al-kruipen/lopen/praten/tandjeskrijgen/etc.." gesprekken  :*)  .
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: februari 17, 2005, 08:28:38 pm »
Dit Weblog BabyBee zou over niets anders moeten gaan,
dan over BabyBee, want zelfs de titel verwijst ernaar.
Dus niet de mensen die zeuren over gepraat over baby's
hebben gelijk, echt niet! Wat doen ze hier als ze niets
over baby's willen horen? Zelfs het woord baby zit al in
de titel! Wat een muggenzifters zijn het toch!
Je laat je toch niet dicteren wat je in je Weblog zet?  8)7

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: februari 17, 2005, 08:30:50 pm »

quote:

Zijnkind schreef op 17 februari 2005 om 20:20:

[...]

Dan volgen de "kan-die-van-jou-al-kruipen/lopen/praten/tandjeskrijgen/etc.." gesprekken  :*)  .

Dat soort gesprekken horen in het eerste jaar,
na 1 jaar is dat al weer gewoon.