Myrthe is gewoon een lekker ding, ik vind dat baby's niet van die scharminkels moeten zijn. En ze is beslist geen michelinmannetje. (vrouwtje)
Dinsdag had ik weer een echo wegens te kleine buik, zolangzamerhand beginnen Chris en ik al zelf tegen de gynaecologen "nee hoor, niets aan de hand" te roepen maar ik ben ook weer niet zó zeker van mezelf dat ik dan tegen een dokter met bezorgd gezicht ga zeggen "laat maar helemaal zitten die echo". Op één of andere manier wil ik dan TOCH weer even weten of BaBee écht goed groeit of dat het nu ECHT te klein is.
Maar alles was weer keurig op termijn, geschat gewicht inmiddels al bijna 2500 gram. Das meer dan ik ooit geweest ben ongeboren, dus het komt vast helemaal goed

. Zelfs de hoeveelheid vruchtwater was normaal, "waar je het laat snap ik niet, maar het ziet er prima uit" zei de gynaecoloog.
Zolangzamerhand moet het "ziekenhuistasje" maar eens klaar gaan staan... vanaf aanstaande zaterdag "mag" het in principe (maar inmiddels zijn wij ervan overtuigd dat het nog bij 42 weken per infuus moet worden opgewekt... wat er allemaal is gebeurd en dat kind zit er NOG in!)