Auteur Topic: Doe mee met Whatpulse!  (gelezen 11514 keer)

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Gepost op: december 21, 2004, 09:52:43 am »
Wat is Whatpulse

Whatpulse is een programma'tje dat bijhoudt hoeveel toetsaanslagen en muisclicks je doet met je computer. Hier wordt een soort van competitie mee gehouden waarbij teamstatistieken en landenstatistieken zijn. Nederland staat momenteel 3e. Ook is het leuk om in je eigen team te proberen zo hoog mogelijk te komen... of ga met een vriend/vriendin een wedstrijd doen wie het meeste tiept :) Tienduizenden mensen uit de hele wereld doen mee.

Onlangs heb ik een team gestart, Christian Pulse Unity. Met dit team willen we naar de top. Op die manier komen veel mensen ook op de site van CPU (die nog in aanbouw is) waar reclame voor allerlei christelijke sites gemaakt gaat worden.

Kortom, het zou leuk zijn als jullie allemaal mee gaan doen. We hebben momenteel al 75 leden, waarmee een plekje in de top-50 haalbaar is. We hopen de komende tijd nog wat meer leden te krijgen waardoor een plek in de top-30 haalbaar is.

De voordelen:

- Het kost geen tijd of snelheid van de computer (op 1 minuut installeren na)
- Het is leuk
- Gratis reclame voor het GKV-forum en andere christelijke sites voor gelovgen en ongelovigen :)
- We stralen als christenen een stukje eenheid uit.

Wat moet je doen?

- Ga naar http://www.whatpulse.org
- Registreer je
- Log in en klik links onderaan op teams (er staat 2x Teams, je moet die onder Change Password hebben)
- Kies: Find a team to join
- Zoek op CPU, (Christian Pulse Unity), daarachter staat een knop Join, klik daarop, je bent nu lid van het team
- Ga naar Downloads en download Whatpulse 1.4.7 Amsterdam
- Installeer het programma'tje
- Vul als accountnaam en wachtwoord de gebruikersnaam en het wachtwoord in die je bij de registratie hebt opgegeven en klik op Account Information en dan op OK.

Rechts onderin je scherm heb je nu een zwarte W. Als je hier met je muiscursor op gaat staan zie je hoeveel je getypt en geklikt hebt. Als je met rechts op de W klikt en op versturen worden deze cijfers naar de server gestuurd en komen ze bij het team en bij jou account te staan.

Bekijk hier de statistieken van het team... en jij kan er binnenkort ook tussen staan :)

Als er vragen zijn zal ik ze hier beantwoorden! Hopelijk doen jullie allemaal mee, lijkt me leuk :)
« Laatst bewerkt op: december 21, 2004, 10:01:52 am door Marnix »
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #1 Gepost op: december 21, 2004, 09:55:55 am »
Past beter op het prikbord, dus even daarheen verplaatst. :)
« Laatst bewerkt op: december 21, 2004, 09:56:28 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #2 Gepost op: december 21, 2004, 10:02:39 am »
mag ook :)

Doe jij al mee? :)
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #3 Gepost op: december 21, 2004, 10:04:09 am »
Ik zit te denken... maar weet het nog niet :)

Ik heb nogal slechte ervaring met dergelijke dingen en vastlopende computers...
Pinkeltjefan

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #4 Gepost op: december 21, 2004, 02:59:05 pm »
ik zit al in je team, Marnix. Via mijn broer :).
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #5 Gepost op: december 21, 2004, 03:04:47 pm »
Wil dat ook op een linuxbak?
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #6 Gepost op: december 21, 2004, 03:29:48 pm »
Ik zit in het refowebteam... :-D
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #7 Gepost op: december 21, 2004, 03:30:11 pm »
btw: het team van Marnix is een afscheiding van het refowebteam, dat je het ff weet...
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #8 Gepost op: december 21, 2004, 04:23:10 pm »

quote:

Lalage schreef op 21 december 2004 om 15:30:
btw: het team van Marnix is een afscheiding van het refowebteam, dat je het ff weet...

Yeah zo hoort dat natuurlijk bij christenteams... afscheiden bij het leven.
« Laatst bewerkt op: december 21, 2004, 04:23:25 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #9 Gepost op: december 21, 2004, 04:28:21 pm »

quote:

Marnix schreef op 21 december 2004 om 09:52:
Wat is Whatpulse
[...]
Kortom, het zou leuk zijn als jullie allemaal mee gaan doen. We hebben momenteel al 75 leden, waarmee een plekje in de top-50 haalbaar is. We hopen de komende tijd nog wat meer leden te krijgen waardoor een plek in de top-30 haalbaar is.

De voordelen:

- Het kost geen tijd of snelheid van de computer (op 1 minuut installeren na)
- Het is leuk
- Gratis reclame voor het GKV-forum en andere christelijke sites voor gelovgen en ongelovigen :)
- We stralen als christenen een stukje eenheid uit.

[...]

Gaat goed dan, met die eenheid.
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Does

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #10 Gepost op: december 21, 2004, 04:54:35 pm »
Does doet mee, en nu?
Live vanuit de luie stoel

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #11 Gepost op: december 21, 2004, 07:23:23 pm »

quote:

Lalage schreef op 21 december 2004 om 15:30:

Refoweb mag uiteraard haar eigen team hebben, maar als men meer christenen wil bereiken vind ik dat beter.
Verder snap ik het nut van je melding niet zo.... :|

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #12 Gepost op: december 21, 2004, 07:41:46 pm »
Geen linuxclient beschikbaar... helaas.
Niet iedereen heeft windows, weet je :P

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #13 Gepost op: december 21, 2004, 07:44:34 pm »
Als ik al mee zou doen aan dergelijke competities zou ik wel voor DPC aan het werk gaan Marnix ;) .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #14 Gepost op: december 21, 2004, 07:50:44 pm »
Daar heb ik nog aan meegedaan... Dutch Power Cows ruled!

Bestaat dat nog steeds dan?

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #15 Gepost op: december 21, 2004, 10:08:20 pm »
* Doarsie doet lekker mee..
* Doarsie doet ook mee aan  kankeronderzoek via United devises oid.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #16 Gepost op: december 21, 2004, 10:53:16 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 21 december 2004 om 19:50:
Daar heb ik nog aan meegedaan... Dutch Power Cows ruled!

Bestaat dat nog steeds dan?

GoT heeft een heel forum voor de DPC dus wat denk je ;)
Pinkeltjefan

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #17 Gepost op: december 21, 2004, 11:06:13 pm »
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #18 Gepost op: december 21, 2004, 11:36:46 pm »

quote:

Zijnkind schreef op 21 december 2004 om 14:59:
ik zit al in je team, Marnix. Via mijn broer :).

Hehe cool! En wie is je broer eigenlijk? :) Ben wel benieuwd :)

quote:

Alfredt schreef op 21 december 2004 om 16:23:

[...]

Yeah zo hoort dat natuurlijk bij christenteams... afscheiden bij het leven.

Hehe, de reden daarvoor was dat het Refoweb team zich speciaal op dat forum richt. Ik kende een hoop mensen die wel mee wilden doen maar niets hebben met Refoweb... vandaar dat we hebben besloten een breed christelijk team op te starten, daarmee straal je denk ik mee uit en het is leuk voor alle christenen die niet iets met Refoweb hebben.

Wat het vastlopen en de slechte ervaringen betreft, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Bij bijna alle projecten waar DPC aan meedoet wordt alle resterende, niet gebruikte processorkracht gebruikt om bijvoorbeeld codes te kraken... dat is een extra belasting voor je processor en kan voor het vastlopen van je computer zorgen. Dat is bij Whatpulse totaal niet het geval, het programma vergt niets van je processorkracht omdat het alleen maar je keystrokes bijhoudt, iets wat de processor bijna geen rekenkracht kost, de extra belasting voor je computer is niet noemenswaardig. Ik zou zeggen, probeer het eens. Installeer Whatpulse en kijk of het nadelen heeft. Zo ja, dan is het in een paar seconden weer verwijderd.... maar je zult zien dat dit niet het geval is!

Wat DPC betreft, dat bestaat inderdaad. Maar DPC doet niet mee aan Whatpulse... Je kan dus gewoon aan DPC meedoen als je wil.. en daarnaast Whatpulse gebruiken, het vraagt immers niets van je processor. Op die manier steun je DPC en doe je met Whatpulse in een team met mooie doelstellingen mee. Je hebt wel een apart team van Gathering of Tweakers voor Whatpulse maar die hebben die doelstellingen niet :) Dus iedereen die meedoet met een project waar DPC aan meedoet kan gewoon daarnaast meedoen met dit Whatpulse-team zonder dat dat enige invloed heeft op het aantal codes dat je kraakt voor DPC!

Roodkapje, er is inderdaad nog geen Linux-versie, ik hoop dat deze op korte termijn beschikbaar is, er wordt wel aan gewerkt maar wanneer hij af is weet is nog niet.

quote:

Nu worden rechts onderin (zware W in de tray) je keystrokes bijgehouden, die kun je versturen naar de server (rechts klikken op de W en dan Pulse!) en als je dat hebt gedaan zul je zien dat je in de teamstatistieken staat... en help je dus mee om het team naar de top te helpen :)

Teamstatistieken staan hier: http://www.whatpulse.org/stats/team.php?tid=3883
« Laatst bewerkt op: december 21, 2004, 11:49:15 pm door Marnix »

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #19 Gepost op: december 22, 2004, 12:33:26 pm »

quote:

Marnix schreef op 21 december 2004 om 23:36:
Hehe cool! En wie is je broer eigenlijk? :) Ben wel benieuwd :)
Mail is onderweg.

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #20 Gepost op: december 22, 2004, 08:31:22 pm »
Mooi. Hebben jullie je allemaal al aangemeld? :)

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #21 Gepost op: januari 07, 2005, 07:43:16 pm »
Ik zie dat het team aardig groeit. Ook enkele mede-forummers inmiddels. Ik heb geen last van het programma dat de keystrokes bijhoud.

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #22 Gepost op: januari 07, 2005, 11:15:21 pm »
Ik moet duidelijk meer typen en klikken...
bij deze ...................................................................................................
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

zal het helpen?

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #23 Gepost op: januari 20, 2005, 02:33:58 pm »
uiteraard :)

Even een korte update hoe het gat:

- We hebben inmiddels 113 leden waarvan 108 daadwerkelijk pulsen. Hiermee staan we in de top-30 van grootste Whatpulse-teams
- We hebben in totaal 43,5 miljoen toetsaanslagen en 8,67 miljoen muisclicks, hiermee staan we momenteel op plaats 121 overall
- Met 5,5 miljoen toetsaanslagen extra zouden we in de top-100 staan
- We zijn met het team van Refoweb aan het praten over een fusie. Als dit doorgaat komen we in de top-30 te staan en qua teamgrootte in de top-10 van de wereld.
- Er wordt momenteel gewerkt aan een site met dagelijkse statistieken en mogelijkheid tot een interne competitie binnen CPU
- De website voor CPU is onder constructie!

Iemand

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #24 Gepost op: januari 20, 2005, 03:54:15 pm »
Gelukkig zien christenen het leven niet als wedstrijd. :P

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #25 Gepost op: januari 20, 2005, 05:44:32 pm »
Hehe, Paulus noemt het leven een wedloop, hij vergelijkt het met een sportwedstrijd :D ;)

Iemand

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #26 Gepost op: januari 20, 2005, 07:10:28 pm »
Das waar. :)

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #27 Gepost op: januari 21, 2005, 10:01:47 am »
* AVee heeft het dingetje op z'n werk geinstalleerd.
Wel jammer dat er geen linux client is. Dan was er nog wel wat getyp bij gekomen...
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #28 Gepost op: januari 21, 2005, 01:00:32 pm »
Welkom Avee!

Er wordt wel gewerkt aan een Linux-versie maar ik ben bang dat dat inderdaad nog wel even kan duren.

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #29 Gepost op: januari 24, 2005, 06:06:04 pm »
Er zijn een hoop mensen van een ander subteam overgelopen. We hebben nu 136 leden waarvan 129 actief. We hebben opeens 75,4 miljoen keystrokes en staan daarmee op plaats 58 van de wereldranglijst. Verder staan we al op plaats 19 wat betreft grootste teams, en we gaan alleen maar verder groeien (naast nationaal en internationaal hopen we)

Er is dit weekend overigens ook een interne competitie binnen het team gestart. Iedereen kan een subteam joinen of een nieuw subteam laten maken door dat aan mij aan te geven. Er is ook een subteam voor GKV gemaakt, ik heb iedereen waarvan ik weet dat ze via GKV hier zitten daar al lid van gemaakt. Mocht je nog niet in subteam GKV zitten, geef dat dan even hier aan!

De statistieken van de interne competitie komen binnenkort op een eigen domein, tot die tijd zijn ze hier te vinden: http://www.refomarkt.com/uc

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #30 Gepost op: januari 27, 2005, 11:17:41 am »
Ok, we hebben nu een eigen site, komt nog veel meer op.

http://www.united-christians.net

Subteam GKV staat laatste..... daar moet nodig wat aan gebeuren :D

Does

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #31 Gepost op: januari 27, 2005, 02:16:50 pm »
Maar in dat subteam zitten maar 4 man! :/
Maar daar sta ik wel bovenaan! :P
Live vanuit de luie stoel

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #32 Gepost op: januari 27, 2005, 02:28:54 pm »
GKV subteam? nu begin ik het leuk te vinden, zal zodra ik weer in enschede ben wel mee gaan doen :)
Pinkeltjefan

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #33 Gepost op: januari 27, 2005, 04:50:37 pm »
Wat dacht je van subteam Om sions wil? 2 leden en de keystrokes komen bijna geheel van 1 persoon :? . Hoezo junk?

Alfredt, welkom in ons subteam. Ik sta onder Does maar verwacht niet hem te passeren :) . Trouwens....waarom zit Merwekade niet bij GKv?

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #34 Gepost op: februari 08, 2005, 01:14:20 pm »

quote:

Zijnkind schreef op 27 januari 2005 om 16:50:
Wat dacht je van subteam Om sions wil? 2 leden en de keystrokes komen bijna geheel van 1 persoon :? . Hoezo junk?

Alfredt, welkom in ons subteam. Ik sta onder Does maar verwacht niet hem te passeren :) . Trouwens....waarom zit Merwekade niet bij GKv?

Hehe grappig he :D

Inmiddels staan we al in de top-30 (plaats 27) en binnenkort op de eerste pagina... ik denk vanaf 14/2 omdat er dan een valentijnspulse-actie is :D In grootte zijn we inmiddels het 12e team ter wereld! :)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #35 Gepost op: februari 08, 2005, 01:19:44 pm »
ow ja... helemaal vergeten, zal me nu gelijk aanmelden en zo

/edit: done...
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2005, 01:32:44 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

Ulysses

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #36 Gepost op: februari 08, 2005, 01:51:55 pm »
* Ulysses heeft zich ook aangemeld. Word ik ook opgenomen in de ranking?
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat.

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #37 Gepost op: februari 08, 2005, 02:42:20 pm »

quote:

Ulysses schreef op 08 februari 2005 om 13:51:Word ik ook opgenomen in de ranking?

Je staat er op de whatpulse site al bij op de 189e plaats (van de 190). Ik weet niet hoe vaak die site van Marnix (UC) wordt ververst maar daar zie ik je nog niet bij staan.

Ulysses

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #38 Gepost op: februari 08, 2005, 03:57:34 pm »

quote:

Zijnkind schreef op 08 februari 2005 om 14:42:

[...]

Je staat er op de whatpulse site al bij op de 189e plaats (van de 190). Ik weet niet hoe vaak die site van Marnix (UC) wordt ververst maar daar zie ik je nog niet bij staan.

Ah, oke, bedankt. Ik zie mezelf ook staan ja.   :)

edit: en wel op de 185ste plaats..  ;)
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2005, 03:58:48 pm door Ulysses »
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #39 Gepost op: februari 09, 2005, 01:49:38 pm »
Marnix, zet je Ulysses ook nog even in het GKV team?
Pinkeltjefan

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #40 Gepost op: februari 09, 2005, 11:36:20 pm »
De stats worden wel regelmatig geupdate maar soms kan het zijn dat er een paar uurtjes geen update is.

Ulyssus is added to GKV!

Alfredt, ik kan jou wel het wachtwoord geven zodat je nieuwe leden zelf aan GKV kan toevoegen? Misschien een idee?

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #41 Gepost op: februari 10, 2005, 12:10:36 am »
Een wachtwoord aan Alfredt geven is geen goed idee. Die kan heel slecht met macht omgaan... :P
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #42 Gepost op: februari 10, 2005, 12:47:32 am »
hehe het mag wel, hoeft niet... Merwekade is overigens ook GKVer.
Pinkeltjefan

Marnix

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #43 Gepost op: juni 07, 2005, 01:19:46 am »
Hm alweer 4 maanden geleden dat hier voor het laatst is gereageerd.

Inmiddeld telt United-Christians we 290 actieve leden. We hebben in totaal 417 miljoen keystrokes en 92 miljoen muisclicks. Dit is 0,64% van het totaal. We staan inmiddels op plaats 13e van de teamranking. In grootte zijn we het 10e team. In totaal doen er ruim 4500 teams mee.  

Team GKV hebestaat uit 10 leden en heeft bij elkaar 11,156,954 keystrokes en 2,560,427  muislicks en staat daarmee 9e in de subteamcompetitie (zie www.united-christians.net)

Nog geen lid? Ga dan nu meedoen met Whatpulse! In de FAQ op www.united-christians.net kan je zien hoe je lid kan worden :)

HaJee

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #44 Gepost op: juni 07, 2005, 11:06:52 am »
Marnix, you've got mail ;)
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Mart

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #45 Gepost op: juni 07, 2005, 12:05:45 pm »
ow ik doe trouwens ook mee hoe kan ik lid worden van het gkv subteam? via de kerkelijke weg?

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #46 Gepost op: juni 07, 2005, 12:15:58 pm »
wat is je nick daar? dan kan ik je wel toevoegen...

nick wel gevonden, maar het password wat ik nodig heb kan ik zo snel niet terug vinden :X
Dan mag Marnix het dus zelf doen ;)
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2005, 12:21:38 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #47 Gepost op: juni 07, 2005, 03:06:02 pm »
Waarom typen jullie allemaal zoveel?

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #48 Gepost op: juni 07, 2005, 03:07:42 pm »

quote:

Doarsie schreef op 07 juni 2005 om 15:06:

Daar verdien ik mijn boterham mee.  :9

@Marnix: Ik heb hem nu op mijn bedrijf geinstalleerd dus nu gaat het harder  :)

Zijnkind

• Bekijk profiel
Doe mee met Whatpulse!
« Reactie #49 Gepost op: juni 07, 2005, 06:51:13 pm »

quote:

Doarsie schreef op 07 juni 2005 om 15:06:
Omdat spraak aansturing te duur is.