Wat is WhatpulseWhatpulse is een programma'tje dat bijhoudt hoeveel toetsaanslagen en muisclicks je doet met je computer. Hier wordt een soort van competitie mee gehouden waarbij teamstatistieken en landenstatistieken zijn. Nederland staat momenteel 3e. Ook is het leuk om in je eigen team te proberen zo hoog mogelijk te komen... of ga met een vriend/vriendin een wedstrijd doen wie het meeste tiept

Tienduizenden mensen uit de hele wereld doen mee.
Onlangs heb ik een team gestart, Christian Pulse Unity. Met dit team willen we naar de top. Op die manier komen veel mensen ook op de site van CPU (die nog in aanbouw is) waar reclame voor allerlei christelijke sites gemaakt gaat worden.
Kortom, het zou leuk zijn als jullie allemaal mee gaan doen. We hebben momenteel al 75 leden, waarmee een plekje in de top-50 haalbaar is. We hopen de komende tijd nog wat meer leden te krijgen waardoor een plek in de top-30 haalbaar is.
De voordelen:- Het kost geen tijd of snelheid van de computer (op 1 minuut installeren na)
- Het is leuk
- Gratis reclame voor het GKV-forum en andere christelijke sites voor gelovgen en ongelovigen

- We stralen als christenen een stukje eenheid uit.
Wat moet je doen?- Ga naar
http://www.whatpulse.org- Registreer je
- Log in en klik links onderaan op teams (er staat 2x Teams, je moet die onder Change Password hebben)
- Kies: Find a team to join
- Zoek op CPU, (Christian Pulse Unity), daarachter staat een knop Join, klik daarop, je bent nu lid van het team
- Ga naar Downloads en download Whatpulse 1.4.7 Amsterdam
- Installeer het programma'tje
- Vul als accountnaam en wachtwoord de gebruikersnaam en het wachtwoord in die je bij de registratie hebt opgegeven en klik op Account Information en dan op OK.
Rechts onderin je scherm heb je nu een zwarte W. Als je hier met je muiscursor op gaat staan zie je hoeveel je getypt en geklikt hebt. Als je met rechts op de W klikt en op versturen worden deze cijfers naar de server gestuurd en komen ze bij het team en bij jou account te staan.
Bekijk
hier de statistieken van het team... en jij kan er binnenkort ook tussen staan

Als er vragen zijn zal ik ze hier beantwoorden! Hopelijk doen jullie allemaal mee, lijkt me leuk