Nee martijnhovic,
Als je goedleest, dan kan je zien dat een aantal mensen waaronder ik helemaal niet negatief zijn. Maar omdat het nog voor de eerste keer gehouden moet worden, is er nog weinig van te zeggen toch??
De gedachten en ideeen zijn prima, daar kan je zeer zeker achter staan, en of Mark en consorten de juiste manier hebben gekozen, dat zal blijken denk ik hee.
Als iets niet aanslaat, probeer je het anders, en slaat het wel aan, dan ga je er mee aan de slag en kijken hoe het nog beter kan.
Negatief zijn een aantal omdat ze de insteek van de website en het hele gebeuren niet goed vinden. Nou daar kan je dus over discussieren.
Een poging om de boel daar aan de gang te krijgen kan je alleen maar waarderen.
Ik bedoel het niet negatief als ik zeg dat spakenburg/bunschoten een volkje apart is, en dat vereist een goede aanpak. Daarom is het terecht dat Mark zich afvraagt of hij hier goed zit. Op zich kan het geen kwaad, alleen kennen dus de meeste mensen Spakenburg alleen van naam, en kan men niet oordelen denk ik of de aanpak wel of niet goed is voor de jongeren in Spakenburg.
Off topic: Marc, ik ken spakenburg aardig, en dan moet ik de vraag nog even stellen:
Ben je een rooie of een blauwe of geef je er helemaal niks om?

">