quote:
Roodkapje schreef op 04 februari 2005 om 16:24:Ik luister gewoon naar cmradio.net en ik zie niet echt in waarom ik naar een ander radiostation zou moeten overschakelen. Zo goed is Nederlandstalige gospel nou ook weer niet. Verder dan een vertaling van engelstalige nummers komt het vaak niet (bijv. opwekking). Dan heb ik liever het engelstalige orgineel. Die zijn vaak veel mooier ook.
Dus ik zie het niet van de grond komen idd.
Roodkapje, het station draait (lang) niet alleen maar Nederlandstalige gospel. Erg weinig zelfs volgens mij. Bovendien bestaat er wel aardige hoor (Ralph van Manen, Gerald Troost, !Kboemm, NoButs, sommige Opwekking).
quote:
Je had het toch over NovumNieuws?
Wat betreft die kettingmail, die actie loopt al maanden, dus als je er tot nu toe geen last van hebt gehad lijkt me niet dat je veel kans loopt het nu wel te krijgen.
Overigens vind ik het een goede actie. De gemiddelde Nederlandse christen (die een beetje van muziek houdt) kent al die Amerikaanse radiostations niet is mijn ervaring en zo bouw je toch aardig wat bekendheid voor gospelmuziek op.
Jammer vind ik wel dat ze voor een soort 'veilig' SkyRadio-concept kiezen waardoor het vaak vrij rustige muziek is die op den duur saai wordt.
Ronduit Webradio, dat dinsdag van start gaat, kiest wat dat betreft voor meer afwisseling: meer stijlen en ook steviger muziek. Maar het is dan ook meer gericht op jongeren dan Bright FM en heeft voorlopig ook nog geen kabel-plannen.
Wel grappig, twee nieuwe Nederlandse christelijke webradiomuziekstations in twee weken.