Auteur Topic: Jeugdvereniging gezocht om mee te gaan op kamp  (gelezen 864 keer)

JaSch

• Bekijk profiel
Jeugdvereniging gezocht om mee te gaan op kamp
« Gepost op: februari 27, 2005, 06:59:58 pm »
Hallo,

Wij zijn jeugdvereniging Pro Libertate uit Delft, en zoeken nog een jeugdvereniging (16-24 jaar) om dit jaar nog op kamp te gaan.
Huis, lokatie en tijdstip is reeds bekend, we gaan naar de Paasheuvel in Vierhouten tijdens het laatste weekend van april.

Aangezien wij als groep van 25 jongelui nog een hoop plaatsen over hebben, zoeken we dan ook nog een groep jongelui die zin hebben om mee te gaan.

Dus mocht interesse hebben of tips welke vereniging wel eens geinteresseerd zou kunnen zijn, laat het me dan zeker weten.

Groeten Jakob  :w

tamara_89

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: november 17, 2006, 08:26:03 pm »
hey!

ik weet dat je reactie al een jaar geleden was, maar miss zijn jullie wel opnieuw opzoek naar een gemeente? ik ben op zoek voor de gemeente van Steenwijk, wij zijn een groep van ongeveer 35 personen, van 16-22 jaar en enthousiast. ik weet niet of je interesse hebt? je mag hier reageren, of anders op mijn mail: tamaravloenen@hotmail.com

groetjes Tamara

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2006, 11:08:10 am »
ik geef je weinig kans ;)
maar misschien heeft iemand anders nog wat
Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest. Joh 19,30

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 18, 2006, 11:17:00 am »
Ga dan gewoon eens bellen.... Die delfterik komt hier niet meer, maar heeft vast nog wel een telefoon. Hup, scriba van delft bellen! Of kijk hier: klik
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]