quote:
Ja.
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik er niet zoveel van gezien heb. In het begin alleen het slot van de stemprocedures. Tot die tijd was 'The O.C.' en dat vond ik veel leuker. En als ik de dinsdagavond niet thuis was, keek ik sowieso niets. Ik heb wel zeg maar de halve finale en de finale gezien, ik geloof de laatste twee of drie uitzendingen.
quote:
wat is dan het leuke aan zo'n programma? (die laatste vraag is serieus en niet sarcastisch bedoeld

)
Ik zal hier dan ook serieus en niet ironisch op ingaan

.
Allereerst werd mijn interesse ernaar getrokken door een studiegenoot die homo is en zodoende werd in het begin er over dat programma gepraat heb je het over de vooroordelen die er over homo's bestaan. Het programma zelf heeft een aantal elementen in zich wat mij trekt. Zoals zo'n stemprocedure (horen wie homo is en wie niet). Daarnaast vind ik het enorm interessant om te ontdekken waarom mensen zich opgeven voor zo'n programma. Het gaat lang niet altijd om geld. En ik verbaas me erover wat mensen doen in het belang van programma's, geld, vooroordelen etc. Leuk voer voor een psycholoog als ik. Wat ook in het voordeel was van het programma, is dat ik meteen bij de eerste keer bij één iemand zoiets had van 'die is homo' en die bleef er maar in zitten. En dan ga je je afvragen wie zo blind is, ik of de dame uit het programma. Ik ben dan zo iemand die dat dan toch wil weten en dan blijft kijken. Dat is ongeveer wat het voor mij leuk maakt. Ik ben er dus eigenlijk min of meer ingerold (studiegenoot en erlangs zappen aan het eind van 'the o.c.').