Mooi toch.
Hij roept dus niet alleen maar wat, maar durft er dus ook voor uit te komen. Hij gaat ook met moslims in gesprek daarover. Mijn waardering.
Ik ben geen fan van de man en ik zal zeker niet op hem stemmen, maar ik vind het prima dat er een stevig rechts tegengeluid is op al het linkse lawaai van partijen als bvb de SP en Groen Links.
Ik heb zojuist het programma van Wilders zojuist even gelezen. Het is uitermate conservatief en rechts, maar niet EXTREEM rechts. Want als het extreem was geweest dan had die Spruijt? van de Burkestichting er niet zijn medewerking aan verleend.
En hij heeft punten waar ik het absoluut niet mee eens ben, maar hij heeft ook een redelijk aantal zaken waar ik me wel in kan vinden.(Alleen zou ik persoonlijk een wat gematigdere toon kiezen)
Maar een aantal zaken die hij vertelt over europa bvb daar ben ik het helemaal mee eens.
Als je dan met een beschuldigende vinger moet wijzen, dan niet naar Wilders, maar dan is het naar de media door wie het halve volk zich tegenwoordig laat leiden.
(daar stond volgens mij dit weekend een goed verhaal over in het ND)
De media is de laatste jaren met grote stappen achteruit gehold en heeft in heel veel zaken een uitermate kwalijke rol gespeeld!!
En Hersenloze zielen die zulke achterlijke dingen als dit doen dat slaat gewoon helemaal nergens op

Stuur ook zulke idioten maar zoals Geert Wilders het voorstelt naar een tuchtschool, waar ze dicipline leren en zo ook kunnen leren hoe de maatschappij in elkaar zit.
Maar ach, we dwalen alweer af en gaan terug naar het onderwerp.