Hallo Suighnap,
quote:
Henk,
Ik vind het oprecht heel erg jammer dat je stopt. Dat ik je bijdragen niet meer op het Forum zal zien verschijnen spijt me erg. Je was een verademing- ik heb van je geleerd. Ik weet zeker dat er meer zijn die er zo over denken.
Maar hopelijk zie ik t.z.t. nog wel een post van je verschijnen. (Zo niet, dan: bedankt en alle goeds!).
Dank voor je mooie woorden.
Leuk dat je me een verademing vond.
Maar vind het wel opvallend dat je van mij hebt geleerd. Ik had dat gevoel veel eerder andersom: ik heb veel geleerd van jou.
quote:
Ik weet zeker dat er meer zijn die er zo over denken.
Mooie woorden................maar ik waag het te betwijfelen
Je bent iemand die ontzettend veel weet, maar toch blijft uitgaan van de argumenten en niet vanuit de conclusie. Heel bijzonder.
Ik had nog tientallen vragen aan je gehad. Wil graag weten hoe jij tegen allerlei teksten aankijkt. Op deze site zal ik ze niet meer aan je stellen. Is het een idee dat ik op jouw e-mail zaken vraag???
Het jodendom (liberaal jodendom dan) spreekt mij zeer aan. Veel gelezen op
www.ljg.nl.
Indrukwekkend. De openheid waarmee gepraat wordt.
Samen proberen dichter bij de waarheid te komen en de teksten van toen een invulling nu te kunnen geven.
Een plek voor je eigen geweten.
Ook wat gelezen. De titel van het boek van Willem Zuidema sprak me aan: Gods partner.
Onze Schepper heeft zoveel meer te bieden dan we denken.
Dat ik van de site ga heeft ook te maken met het feit dat ik erg slecht kan tegen het meten met 2 maten. Als ik dat dan weer lees krijg ik kromme tenen.
groet,
Henk