Auteur Topic: 3 juni a.s. SIGN CD Presentatie "By All Means" IJmuiden  (gelezen 2762 keer)

dirigentje

• Elke dag een nieuw begin
    • Bekijk profiel
3 juni a.s. SIGN CD Presentatie "By All Means" IJmuiden
« Gepost op: mei 21, 2005, 11:42:26 pm »
SIGN is van oorsprong een IJmuidens gospelkoor, dat in de ruim vier jaar dat ze bestaat inmiddels is uitgegroeid tot 34 leden uit Velsen en Haarlem.
In de afgelopen maanden heeft SIGN heel hard gewerkt aan haar eerste CD, die op 3 juni a.s. uit zal komen op het AMR label. De plaat heeft als titel "By all means" meegekregen en is gevuld met swingende gospel, reli-pop en moderne opwekkingsnummers.

Op vrijdagavond 3 juni a.s. zal de CD op feestelijke manier officieel gepresenteerd worden in de Petrakerk, Spaarnestraat 7 te IJmuiden. SIGN zal dan het podium in beslag nemen om je te laten zien en horen dat ze live net zo sprankelend is als op de CD. Speciale gasten deze avond zijn de leden van het Pentecost Revival Church Choir (bekend van de E.O. Landdag Velserbeek), die ook een aantal nummers ten gehore zullen brengen.

Iedereen is deze avond van harte welkom. De deuren gaan open om 19.30 uur, het programma begint om 20.00 uur. Toegang is uiteraard gratis. Na afloop wordt een hapje en drankje geserveerd en krijg je de gelegenheid om de CD nog eens te beluisteren. Uiteraard is "By all means" (vanaf) deze avond ook verkrijgbaar.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Maureen Renkema, tel. 023-5392137.

De CD zal vanaf 3 juni ook via onze website verkrijgbaar zijn.

http://durandirigentj.mypicgallery.com/Durangallery/sign-cd-by-all-means_large.jpg

Tracklist:

1. By all means
2. Come now is the time to worship
3. Heer uw licht en uw liefde schijnen
4. Love shine a light
5. Joyful
6. U bent de Heer die ik dien
7. Mijn Jezus, mijn Redder
8. Oh happy day
9. You are good
10. Als een hert dat verlangt naar water
11. Worthy is the Lamb/Crown Him with many crowns
12. Heer ik kom tot U
13. We will stand
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2005, 12:42:26 am door dirigentje »

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2005, 05:53:37 pm »
Overigens, de bovenvermelde website zal pas vanaf 3 juni in de lucht zijn, tot die tijd kan men terecht op www.gospelkoorsign.tk, waar ook wat info over de CD presentatie te vinden is.
 ;)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2005, 07:09:20 pm »
Volgens mij heeft de EO weinig tot niets te maken met de Landdag Velserbeek. :)

Verder een toffe avond gewenst.

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 22, 2005, 10:04:06 pm »
Lieve Mezzamorpheus,

E.O. Landdag Velserbeek staat voor Evangelische Ontmoetings Landdag Velserbeek.

Is het bovenstaande overigens het enige dat je aandacht trok in de aankondiging? Misschien moet je dan eens iets doen aan je instelling waarmee je berichten leest. Slechts zoeken naar kritiekpunten in posts doet het forum geen goed.

Verder: Keep smiling :-)
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2005, 11:27:51 pm door dirigentje »

Liudger

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 22, 2005, 11:55:16 pm »

quote:

dirigentje schreef op 22 mei 2005 om 22:04:
Lieve Mezzamorpheus,

E.O. Landdag Velserbeek staat voor Evangelische Ontmoetings Landdag Velserbeek.

Is het bovenstaande overigens het enige dat je aandacht trok in de aankondiging? Misschien moet je dan eens iets doen aan je instelling waarmee je berichten leest. Slechts zoeken naar kritiekpunten in posts doet het forum geen goed.

Verder: Keep smiling :-)
Tja. Als Mezza niet had gereageerd, had ik nog gedacht dat E.O. voor EO stond. Tenzij ik hier ondertonen van vroeger tijden mis, dacht ik nou niet dat die reactie zo negatief was. Tikje overgevoelig misschien?
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 22, 2005, 11:59:50 pm »
Hahahaha, nee hoor.  :*)  :*) Niet overgevoelig, maar maakt het voor het originele bericht nu wezenlijk verschil of E.O. nu staat voor Evangelische Omroep of Evangelische Ontmoetingsdag? Wat is nu daadwerkelijk het verrijkende element om hier een aparte post aan te wijden?  :?

Liudger

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 23, 2005, 12:09:25 am »

quote:

dirigentje schreef op 22 mei 2005 om 23:59:
Hahahaha, nee hoor.  :*)  :*) Niet overgevoelig, maar maakt het voor het originele bericht nu wezenlijk verschil of E.O. nu staat voor Evangelische Omroep of Evangelische Ontmoetingsdag? Wat is nu daadwerkelijk het verrijkende element om hier een aparte post aan te wijden?  :?
Veel succes met het koor :) .
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 23, 2005, 12:12:24 am »
Dankjewel. Ik hoop dat er mensen geraakt zullen worden die avond, da's belangrijker dan persoonlijk succes (hoewel dat ook wel lekker voelt hoor hahaha)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: mei 23, 2005, 09:06:17 am »

quote:

dirigentje schreef op 22 mei 2005 om 23:59:

Voor de gemiddelde (christelijke) Nederlander / forumbezoeker staat EO voor Evangelische Omroep. En als je weet dat die EO geen Landdag organiseert, kijk je gewoon ff raar op. That's it.
Helaas voor jullie kom ik die avond niet. Te ver weg voor mij.
Nogmaals een toffe avond gewenst. :)

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: mei 23, 2005, 10:16:33 am »
OK, dat begrijp ik. Maar zou je mij toch eens antwoord kunnen geven op de nog steeds onbeantwoorde vraag:

"Wat is nu daadwerkelijk het verrijkende element om hier een aparte post aan te wijden?"

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: mei 23, 2005, 10:23:39 am »
Moet elke post daadwerkelijk verrijkend zijn dan?
Ik zie persoonlijk niet in waarom er niet gereageerd zou mogen worden op een klein subonderdeeltje van een post. Sowieso kende ik al jaren de term EO landdag en heb ik al die tijd nooit begrepen wat de EO ermee te maken had omdat er in de Visie weinig over stond al... Dus voor mij was het wel handig om het eens te horen ook al was het niet de intentie van jouw startpost om het daar over te hebben :)

Het prikbord heeft sowieso ook een wat laagdrempeligere reageeracceptatie. Omdat anders topics maar een startpost krijgen vaak ;) Zo blijven ze wat actiever en zien meer mensen dus het startbericht ook ;)

Iig ook een fijne dag toegewenst 3 juni :)
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2005, 10:24:13 am door Wybo »
Pinkeltjefan

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: mei 23, 2005, 10:45:53 am »
Sowieso begrijp ik niet waarom ze dat een 'evangelische ontmoetings landdag" noemen. Lijkt me toch een beetje een contaminatie. Ik bedoel maar: op een evangelische landdag mag je elkaar toch wel ontmoeten? Of is een evangelische ontmoetingsdag alleen maar voor een bepaald deel van het land?
Hoe dan ook, in beide gevallen kom ik niet, haha.

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: mei 23, 2005, 10:52:32 am »

quote:

Peter schreef op 23 mei 2005 om 10:45:

Hoe dan ook, in beide gevallen kom ik niet, haha.
Wat verrassend ;)

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: mei 23, 2005, 11:05:22 am »
Overigens, ik bestrijd nergens Mezza's recht om een in mijn ogen nutteloze post te doen.
Ik zet alleen mijn vraagtekens bij het hoe en waarom. Laat dat duidelijk zijn.

Alfredt, de reden waarom ik wellicht wat gevoelig reageer is laat ik je graag in een persoonlijk bericht weten. het lijkt me niet kies het openbare forum hiervoor te gebruiken.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: mei 23, 2005, 11:24:25 am »
offtopic:is goed :)
Pinkeltjefan

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: mei 23, 2005, 01:44:21 pm »
Het hoe en waarom van de post was puur constaterend (ik wist toen nog niet dat de afkorting EO ook nog een andere betekenis had) bedoeld en had in ieder geval totaal geen overdreven negatieve bedoelingen. Ik hoop dat je dat van me wilt aannemen. Heb je verder iets met mij uit te praten (waarvan ik me overigens niet echt bewust ben eerlijk gezegd) dan zou ik het fijn vinden als je me daarover mailt (adres staat in profiel) in plaats van me op het forum zo openlijk 'de les te lezen'.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: mei 23, 2005, 01:47:12 pm »
Modbreak:
en nu weer allemaal vriendelijk tegenover elkaar en gaan we terug naar het begin van de post, de presentatie van de CD "By All Means".

Dank u :)
Pinkeltjefan

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: mei 23, 2005, 03:12:59 pm »

quote:

dirigentje schreef op 21 mei 2005 om 23:42:
SIGN zal dan het podium in beslag nemen om je te laten zien en horen dat ze live net zo sprankelend is als op de CD.
Dat moet niet moeilijk zijn. Ik ben zelf ook (jaja, in een grijs verleden) betrokken geweest bij een gospelkoor, dat een CD opnam. Mijn ervaring is, dat andersom veel lastiger is. Vooral bij "amateur"-gospelkoren valt het niet mee om op de CD dezelfde sfeer en uitstraling tot stand te brengen als live. Maar hopelijk is het bij jullie beter. Succes!
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2005, 03:13:29 pm door Peter »

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: mei 23, 2005, 04:49:11 pm »
Ik ben zelf onder de indruk van het eindresultaat. Dwangmatig kritisch als ik ben wil dat wat zeggen.

En ik ben onder de indruk van het feit dat jij in een gospelkoor gezeten hebt. Tjongejonge, je blijft me verbazen. Waarom kom je niet de 3e? Volgens mij kunnen wij uiteindelijk toch enorm met elkaar lachen......
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2005, 04:50:46 pm door dirigentje »

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: mei 23, 2005, 09:35:23 pm »
Dat zou nog best eens kunnen! :-)
Maar IJmuiden is voor mij niet naast de deur. En mijn muzikale smaak is nogal veranderd in de loop der jaren.

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: mei 23, 2005, 09:49:57 pm »
OK dan, het zij je vergeven  :)
Op 3 juni overigens is onze nieuwe website in de lucht, kan je toch ff luisteren. Wie weet vind je 't heel leuk.

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: mei 24, 2005, 11:50:48 pm »
We hebben net het hele programma klaar. Het wordt werkelijk een super avond.
Het Pentecost Revival Choir is helemaal leuk (met kleurige soepjurken en congo's en alles erop en eraan), SIGN is dat gelukkig ook, het repertoire is een groot feest en de catering wordt een succes hahaha.....

Dus allemaal: KOMEN!!!!!

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: mei 29, 2005, 10:46:55 pm »
SIGN overigens zonder soepjurken hahahaha......

(wel met andere kleding natuurlijk)  ;)