SIGN is van oorsprong een IJmuidens gospelkoor, dat in de ruim vier jaar dat ze bestaat inmiddels is uitgegroeid tot 34 leden uit Velsen en Haarlem.
In de afgelopen maanden heeft SIGN heel hard gewerkt aan haar eerste CD, die op 3 juni a.s. uit zal komen op het AMR label. De plaat heeft als titel "By all means" meegekregen en is gevuld met swingende gospel, reli-pop en moderne opwekkingsnummers.
Op
vrijdagavond 3 juni a.s. zal de CD op feestelijke manier officieel gepresenteerd worden in de Petrakerk, Spaarnestraat 7 te IJmuiden. SIGN zal dan het podium in beslag nemen om je te laten zien en horen dat ze live net zo sprankelend is als op de CD. Speciale gasten deze avond zijn de leden van het
Pentecost Revival Church Choir (bekend van de E.O. Landdag Velserbeek), die ook een aantal nummers ten gehore zullen brengen.
Iedereen is deze avond van harte welkom. De deuren gaan open om 19.30 uur, het programma begint om 20.00 uur. Toegang is uiteraard gratis. Na afloop wordt een hapje en drankje geserveerd en krijg je de gelegenheid om de CD nog eens te beluisteren. Uiteraard is "By all means" (vanaf) deze avond ook verkrijgbaar.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Maureen Renkema, tel. 023-5392137.
De CD zal vanaf 3 juni ook via onze
website verkrijgbaar zijn.

Tracklist:
1. By all means
2. Come now is the time to worship
3. Heer uw licht en uw liefde schijnen
4. Love shine a light
5. Joyful
6. U bent de Heer die ik dien
7. Mijn Jezus, mijn Redder
8. Oh happy day
9. You are good