Auteur Topic: Wie gaat er naar Flevo?  (gelezen 2001 keer)

Appelmoes??

• Mayo is voor mietjes!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Gepost op: juni 21, 2005, 05:31:10 pm »
Hallo,

Zijn er nog mensen uit de omgeving Enschede die naar Flevo gaan en nog geen ticket bestelt hebben? Want onder het mom van: "Proberen kan altijd" proberen ik en een paar vrienden een gratis kaartje in de wacht te slepen. Het idee is dat wanneer je 20 mensen op geeft, je een gratis ticket krijgt. Wanneer je dus een groep van 21 mensen hebt, krijgen die allemaal korting op hun ticket.
Het is dus niet de bedoeling om met een hele groep samen bij elkaar op flevo te gaan zitten (hoewel dat natuurlijk altijd wel kan als je nog een plekkie zoekt), maar puur om te kijken of de ticket wat minder duur kan. (Want duur issie :P )
Ik ga iig de 27e de tickets bestellen via internet, want de actie duurt tot de 30e. Als je belangstelling hebt mag je me wel ff mailen naar jhvankesteren@hotmail.com.
Je moet de groenten van Joost hebben!

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #1 Gepost op: juni 22, 2005, 02:55:56 pm »
* Harm wil op zich wel naar Flevo, maar dan slechts de zaterdag ofzo. Dat kamperen staat me namelijk niet aan en de muziek meestal ook niet zo :P . Dus dan ga ik alleen voor de gezelligheid maar een dagje :) .

Ben jij familie van Anne?
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

PietZa

• Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #2 Gepost op: juni 22, 2005, 03:27:11 pm »
Ik ga naar van donderdag t/m zondag naar Flevo, maar ik heb al een kaartje :D
Ik heb er nu alweer zin in  d:)b
Verba volant, scripta manent

Marnix

• Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #3 Gepost op: juni 22, 2005, 05:09:45 pm »
:) Wat is er mis met kamperen? Als je een grote bungalowtent hebt is er niets aan de hand :)

En wat is er mis met de muziek op Flevo? Er is muziek in allerlei stijlen dus je kan noiot zomaar beweren: Ik vind de muziek daar niks.... tenzij je alleen maar van klassiek houdt :)
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Laurens

• Nijntje Rocks!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2005, 05:48:20 pm »
* Laurens is dit jaar weer medewerker :)
Systeembeheer dit jaar

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #5 Gepost op: juni 22, 2005, 06:22:47 pm »
Ik heb ook al een kaartje. Ik ga naar Flevo en ik neem mee... m'n vriend en een heleboel Ichthianen :)

Maar ik ga echt niet alleen voor de muziek, ik zie alweer uit naar de lezingen (bv van Dick van Keulen!) en discussies en ik wil ook wel weer wat cabaret zien.
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Appelmoes??

• Mayo is voor mietjes!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #6 Gepost op: juni 22, 2005, 07:24:44 pm »
Doe mij maar de muziek en de gezelligheid van het "kamperen" met vrienden :) Dit jaar weer een legertent en niet een verzopen 2 persoontent voor 3 personen :D
Je moet de groenten van Joost hebben!

Marnix

• Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #7 Gepost op: juni 28, 2005, 12:35:24 pm »
Hehehe.... gelukkig stonden wij met een megagrote tent waar je in kon staan, met 16 m2 luifel waarje droog onder kon staan en zitten... en op het hoogst gelegen en nog best droge veld (in de achtertuin van de barones, rechts van het mainstage.... :D

Maar dit jaar liever helemaal geen regen :)
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

PietZa

• Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #8 Gepost op: juni 28, 2005, 03:10:40 pm »
quote:
Marnix schreef op 28 juni 2005 om 12:35:
Maar dit jaar liever helemaal geen regen :)

Ben ik helemaal mee eens. De modder was wel grappig, maar doe mij maar een zonnetje :D
Verba volant, scripta manent

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 11, 2005, 01:22:04 pm »
Goed, vandaag begint het feest! Wie gaan er nog meer?
Ik ga komende zaterdag een dagje.

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #10 Gepost op: augustus 11, 2005, 01:37:33 pm »
moewerke... :|
...

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #11 Gepost op: augustus 11, 2005, 01:41:20 pm »
Zaterdag ook?

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #12 Gepost op: augustus 14, 2005, 05:11:15 pm »
Het was weer goed!!
Maar Marnix, was jij er wel?
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Laurens

• Nijntje Rocks!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #13 Gepost op: augustus 14, 2005, 09:38:30 pm »
lalage heb ik gespot+vriendje, maar slechts op afstand ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2005, 09:38:40 pm door Laurens »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #14 Gepost op: augustus 14, 2005, 10:02:19 pm »
Ik was er alleen gisteren en vond het concert van 4th Avenue Jones echt legendarisch! Wat een heerlijk fantastische band is dat!  

http://images.gospelsite.net/artists/01633.jpg

Ook de Newsboys waren weer super! Hoog geestelijk niveau, maar het raakte me behoorlijk. Show er omheen was ook errug strak!
Day of Fire was gewoon goed, de verrassing van WWR was er wel wat af. Ergens had ik het idee dat Mainstage een maatje te groot voor 'em was.
Rivertribe en Zundapp zijn niet mijn ding ben ik achter gekomen.
Het concert van Brian Houston, 's middags in La Luna was ook legendarisch! Wat een fantastische entertainer is die gast!
Verder veel goede verhalen gehoord over Superchick, RRWC/The Listening en John Davis. Ook Narnia en Slechtvalk schijnen het leuk gedaan te hebben. Alleen het muziekaanbod overdag was ronduit mager. M'n enige echte teleurstelling van dit jaar.
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2005, 10:06:43 pm door Mezzamorpheus »

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 15, 2005, 10:41:38 am »
Overdag moet je gewoon naar lezingen gaan, die waren erg goed: Tony Campolo, Dick van Keulen, Cees Dekker (over evolutie), Wim Hoogendijk (over het oordeel)

lente

• Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 15, 2005, 10:58:38 am »
Ja, even over die lezing van Wim Hogendijk over het laatste oordeel. Wat vonden jullie ervan? Ik heb helaas het laatste stukje, toen net de discussie op gang kwam, gemist. Ik vond het op zich een mooi betoog, maar het deed me een beetje denken aan dwaalleer. Het gaat voor een deel in tegen alles wat ik tot nu toe geleerd heb, namelijk.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 15, 2005, 11:37:26 am »
Was die lezing zaterdag?

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 15, 2005, 12:51:33 pm »
quote:
lente schreef op 15 augustus 2005 om 10:58:
Ja, even over die lezing van Wim Hogendijk over het laatste oordeel. Wat vonden jullie ervan? Ik heb helaas het laatste stukje, toen net de discussie op gang kwam, gemist. Ik vond het op zich een mooi betoog, maar het deed me een beetje denken aan dwaalleer. Het gaat voor een deel in tegen alles wat ik tot nu toe geleerd heb, namelijk.

Ik vond het tof, heb al nooit begrepen hoe God zoiets kon doen: een eeuwig oordeel. We hebben nog even met die meneer na staan praten en gevraagd of hij ook een boek had geschreven, daar zijn ze dus mee bezig. Hij kreeg wel flink wat weerstand, ik vond het echt knap hoe hij daar zo rustig bleef staan en uitleggen hoe hij erover dacht.

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 15, 2005, 12:52:59 pm »
en ja, die lezing was zaterdag. Hij hoort trouwens bij een clubje dat 'In Perspectief' heet en ze besteden ook aandacht aan de rol van Israel in het plan van God.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie gaat er naar Flevo?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 15, 2005, 01:43:09 pm »
Hhmm, dat heb ik dan gemist. Wel jammer. De naam van de man komt me ook niet bekend voor.