Ik ga niet in op Aleister Crowley omdat ik die hele vent niet ken. Ik heb hem gegoogled en het zegt me nog steeds niks.
Welke nummers ik goed vind? Ik geef hier wel wat nummers en de bijbehorende artiest.
Artiest; nummer
Eminem; Mosh -> een krachtige aanval op Bush en zijn beleid, de tekst is wonderschoon en spreekt me aan. De clip zit zeer fraai in elkaar en bezorgd me iedere keer kippenvel als ik er naar luister. Geen patserig gedoe maar een oproep tot maatschappelijke verandering.
Red Hot Chili Peppers; Breaking the Girl -> De akoestische bezetting en de instrumentale bridge spreken me erg aan. Ook de tekst: "Feeling so good that day. A feeling of love, that day".
Nirvana; My Girl -> Nirvana vind ik sowieso een steengoede band, jammer van het vroegtijdige einde van Kurt Kobain. Dit nummer zit zoveel emotie en eenzaamheid. Heerlijk tijdens een miezerige middag waarvan je al weet dat je niks meer gaat doen.
Dick Dale; Misirlou -> Bekend van de film Pulp Fiction. Briljant gitaarwerk en extreem dansbaar.
Electric Six; Gay Bar -> Zo compleet onzinnig briljant en ook weer extreem dansbaar. De clip is goed gedaan en tsjah, gewoon heerlijk maf.
Ella Fitzgerald; Fever -> Zwoel, sensueel, en cool as ice! Perfect voor uhmmm, tsjah, de vleselijke lusten zullen we maar zeggen?
Weird Al Yankovic; Your Horoscope For Today -> Eens geen bewerking van een hit maar een origineel nummer. Vreselijk vrolijk en ska-achtig, zelfs de grootste zuurpruim krijgt hier nog een glimlach van.
Outkast; Hey Ya -> Superclip, superdansbaar en ik moet nog steeds die dubbelcd van ze kopen.
Zo zijn er nog wel vreselijk veel nummers die ik hier niet ga noemen, want ik moet ook nog eens naar bed.
Mocht het tot een forummeeting komen, dan neem ik mijn MP3speler mee, daar passen met de beschikbare 1 GB wel al mijn favo nummers op denk ik.