quote: Roodkapje schreef op 20 juli 2005 om 09:56:Je zou mijn posts ook eerst echt kunnen lezen voordat je reageert. Ik zeg dus niet dat kinderen daar zonder begeleiding heengaan, maar dat ze daar, omdat het een 'evangelische' bijeenkomst is, volgepropt worden met 'evangelisch' gedachtengoed dat niet allemaal even bijbels is. Ik wil ze net zo goed niet bij een gereformeerd kinderkamp of kinderen hebben, want daar gebeurt precies hetzelfde, alleen van de andere kant.
En kinderen zijn nogal ontvankelijk voor allerlei wind van leer, vandaar dat ik ze daar niet heen wil hebben. Ze mogen van mij wel naar de EO jongerendag als ze daar oud genoeg voor zijn.
Verder merk ik uit jouw felle reacties dat er nogal wat 'oud zeer' richting vrijgemaakte kerk bij jou zit. Het is misschien ook een idee om dat eerst te 'verwerken' voordat je je in allerlei discussies met vrijgemaakten mengt. Dat voorkomt dat je jouw frustraties op allerlei mensen gaat projecteren, ook als die mensen niet vrijgemaakt of zelfs maar gereformeerd zijn. Je moet niet van het ene uiterste in het andere uiterste schieten, da's ook niet goed namelijk.

Gaan we weer.
teenstreet is dus niet evangelisch, er zijn gereformeerden en chr gereformeerden en pinkster en baptist enz enz. er waren kids uit 20 landen.
En nu bepaal jij dus weer dat evangelischen dingen zeggen die niet altijd bijbels zijn, tsja, als we het allemaal eens waren was dit forum er niet.
Op de eo jongerendag gebeurd een hoop wat ook op teenstreet gebeurd.
Op teenstreet wordt ingegaan op wie Jezus is en wat hij voor ons gedaan heeft.
En je wordt uitgedaagt om voor Hem te gaan leven.
allerlei dogma s en regeltjes komen er niet aan de orde, bidden, ervaringen delen met elkaar, relaties opbouwen, dat gebeurd er.
En ik heb geen oud zeer met vrijgemaakten maar heb wel moeite met jou, en jij bent volgens mij niet vrijgemaakt.