De input uit de groep is enigzins achtergebleven bij de verwachtingen. Ik laat even in het midden of dat aan de verwachtingen of de groep ligt

.
Even wat samenvatten/inperken op de aanbiedingen zover:
Plaats: Het lijkt me dat een meeting in
Amersfoort of Utrecht gaat plaats vinden. Beide liggen centraal, zijn goed bereikbaar met zowel auto als OV en hebben voldoende locaties om zoiets te organiseren. Die locatie moet ook goed bereikbaar zijn. Ik wacht op meer suggesties.
Wanneer: Een zaterdag in Oktober. Op mijn voorstellen (1,8 en 22 oktober) is nog niemand ingegaan. Erg lastig om er dan iets meer over te zeggen. Tijdstip zou vanaf voor in de middag zijn (ong. 14.00 uur) tot niet al te laat....
Eventuele activiteiten zijn erg gebonden aan de locatie. Zelf ga ik ervan uit dat de gesprekken zichzelf wel regelen als we bij elkaar zijn. De kosten worden gewoon door jezelf betaald. Als het een horeca gelegenheid wordt...dan is dat makkelijk. Wordt het iets dat alles van te voren moet aangekocht worden....dan delen we de kosten over de aanwezigen. In dat laatste geval moeten we wel een goede inschatting van de opkomst doen. Mijn idee is nog steeds een ontmoeting in een eetcafe of iets gelijkends.