Auteur Topic: JC was NIET de messias! [2]  (gelezen 1273 keer)

Michael

• Bekijk profiel
JC was NIET de messias! [2]
« Gepost op: mei 13, 2003, 10:35:33 am »
Beste Alfredt en anderen.

In de thread van Eliyahu wordt juist gevraagd om discussie!
Logisch dat die er niet komt als je de thread maar op slot doet omdat Eliyahu er niet snel genoeg terug komt. Zo geef je hem geen eens een kans.

Ik vind dit echt een belachelijke houding! Er wordt veel meer gevraagd om discussie dan om de boel op slot te doen, maar aan die laatsten wordt gehoor gegeven, de eersten krijgen geen kans.

Mensen, je bent niet verplicht in de thread van Eliyahu actief te zijn! Ga dan ergens anders heen, maar ga niet de boel voor anderen laten blokkeren omdat je het gesprek niet eens aan wilt gaan, of het een kans wilt geven.

Moderator, zou deze heropend kunnen worden? (En wie geen zin heeft blijft maar weg.)
"I don't think God is an explanation at all. It's simply redescribing the problem." - Richard Dawkins

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
JC was NIET de messias! [2]
« Reactie #1 Gepost op: mei 13, 2003, 10:45:29 am »
Juist uit de ervaring met deze persoon blijkt dat er geen discussie mogenlijk is. Daar komt bij dat het heropenen van draden na een sluiting niet mag.

Je kunt me altijd mailen over een sluiting. Dan kijk ik of hij weer open mag. (In dit geval zul je met heel goede argumenten moeten komen.)
Deze gaat dus ook dicht.

Waarschuwing van de beheerders:
Door Harm:
Uiteraard staat hier iets anders als dat wat bedoeld wordt. Het heropenen van topics door de crew kan natuurlijk wel, wat we niet willen zien is dat users na een slotje èn zonder toestemming van een moderator een nieuw topic over het zelfde onderwerp openen.
Pinkeltjefan