quote:
op 06 Jan 2003 22:00:27 schreef Jan W:
Kan je iets duidelijker zijn. Hoe moet het subforum heten? Wat ga je moderaten en onder welk hoofdforum komt het te hangen?
Oeps... nu moet ik nog gaan nadenken ook.
Ik zou het als webmaster van één van de websites van de plaatselijke kerken leuk vinden als ik behalve verwijzen naar dit forum ook van deze functionaliteit gebruik kan maken voor een afdeling ervan, die speciaal met de plaatselijke gemeente te maken heeft.
Voorbeeld onderwerpen (brainstorm, misschien weten anderen meer of betere onderwerpen)
===================================================
* er wordt een (Alpha-?)cursus plaatselijk georganiseerd, en je wilt mensen in de gelegenheid stellen vragen en/of opmerkingen te plaatsen
* er wordt een gemeentethema gehouden, en je wilt hier als gemeente gelegenheid geven om erover mee te praten
* de bijbelstudieverenigingen zouden misschien meer kunnen doen met hun inleidingen/studies
* je kunt bezoekers gelegenheid geven om ideeën aan te dragen voor verdere uitbouw van de website.
Zo'n forum werkt waarschijnlijk laagdrempeliger dan enquête formulieren of E-mail contact.
Uiteindelijk zou er een aparte subset van het forum binnen de plaatselijke website kunnen draaien, waarin ook een verwijzing naar dit landelijke niveau wordt gegeven.
Over moderaten: er zijn veel onderwerpen op het huidige forum. Als er onderwerpen zijn waar jullie moderators te kort komen zou je dat aan kunnen geven. Misschien kan ik bij één of enkele onderwerpen helpen.