Het is niet helemaal eerlijk om de evangelische gemeenten te verwijten dat zij de traditionele kerken leegzuigen omdat zij hun diensten zouden "opleuken"
Wij denken dat God heel goed in staat wás én is om zijn eigen marketing beleid te voeren.
Hij heeft ons gereedschappen en instrumenten gegeven, om de wereld te winnen.
Ik moet aan de volgende tekst denken:
Markus 16:17 Als tekenen zullen deze dingen de gelovigen volgen: in mijn naam zullen zij boze geesten uitdrijven, in nieuw tongen zullen zij spreken,
18 slangen zullen zij opnemen, en zelfs indien zij iets dodelijks drinken, zal het hun geen schade doen; op zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen genezen worden.
Zorg dat mensen die je gemeente binnenkomen zien dat jouw geloof écht is, én dat God daar kracht aan verleent, zodat je geloof hebt om op de zieken de handen te leggen, en om de boze geesten uit te drijven. Mensen húnkeren naar een bovennatuurlijke aanraking van God, en dan zal het mij ver koud laten wát voor liederen je wilt zingen, en welke insturumenten er op het podium staan.
God geeft beloftes voor tekenen en wonderen als je er op uit gaat. Juist voor de ongelovigen!