Auteur Topic: Een relatie met een moslim of moslima ... Zo kan het ook?  (gelezen 1078 keer)

Rob Barzilay

• Bekijk profiel
Een relatie met een moslim of moslima ... Zo kan het ook?
« Gepost op: november 16, 2005, 04:28:48 pm »
De redactie van het nieuwe EO-programma "Zo kan het ook" is op zoek naar christelijke jongeren die een (serieuze) relatie hebben met een moslim-jongen of -meisje. We zijn benieuwd tegen welke vragen in je omgeving je dan oploopt en wat je daarmee doet. Als je daar eens over wilt praten neem dan contact op met Rob Barzilay, 035-6474642 of mail naar rob.barzilay@eo.nl

Bedankt!

Rob Barzilay, programmamaker
"Zo kan het ook"

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2005, 06:51:21 pm »
Ja...... zo kan het ook? :?
Is het een verkondigend programma dat je wel een relatie kunt hebben als christen met een moslim/moslima? Enigszins ironisch bedoeld.
Ik zie nu dat er een vraagteken achter de titel staat. In het het bericht van de TS nl. niet.
Dat maakt het al iets anders maar dan ben ik benieuwd hoe er invulling wordt gegeven aan dat vraagteken.

Oh, dit topic is niet voor discussie maar het is toch wel het eerste wat in me opkomt.
« Laatst bewerkt op: november 16, 2005, 06:55:56 pm door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2005, 01:20:22 pm »
Modbreak:
De rest van de berichten zijn verplaats naar een nieuw topic: God en Allah - dezelfde?
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan