Hoi,
Mijn zoontje, 4 jr, pdd-nos en ernstig expressief taalstoornis krijgt DTT-net, dit is een therapie waarvoor ik nog een studente (liefst HBO richting SPH of Pedagogiek of iets dergelijks) zoek die hier mee aan wil werken.
Het gaat om een speltherapie waarin je leerdoelen uitwerkt. Je krijgt begeleiding van een coach en ik verwacht inzet en enthousiasme omdat het best een pittig iets is. Het gaat om 4 uur in de week (in 1 ochtend) en 1x per maand extra 4 uur om met je coach te bespreken en verdere leerstof hierover door te nemen. Deze uren worden allemaal doorbetaald. Het liefst heb ik iemand omgeving Leeuwarden (dit ivm reiskosten, ik doe dit vanuit PGB).
Meer info kan je vinden op
www.masse.nlJe kan het zien als stageplek, sowieso bouw je ervaring op met een therapie die je later op je CV kan vermelden (je wordt hier immers ook in opgeleidt/begeleidt).
Heb je interesse....mail dan zo spoedig mogelijk (we zijn namelijk al begonnen) naar mij (volgens mij kan dit toch via mijn profiel?).
Wat ik overigens ook een pré vindt, is dat je christen bent, dit om de reden dat degene met wie je gaat samenwerken (zij werkt op de andere ochtend) ook christen is, dit sluit wat makkelijk aan en het is leuk om sommige dingen te verwerken in de therapie:).