Auteur Topic: Bekijk bericht werkt niet (altijd)  (gelezen 683 keer)

dingo

• Bekijk profiel
Bekijk bericht werkt niet (altijd)
« Gepost op: december 24, 2005, 12:21:07 am »
Het is me vandaag al een paar overkomen dat ik als ik op "bekijk bericht" doe het werkt als "verstuur bericht". Imo is dat niet de bedoeling maar omdat ik de anderen er niet over hoor zou het misschien aan mijn combinatie van Firefox en Noscript kunnen liggen.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: december 24, 2005, 12:34:11 am »
Nooit meegemaakt, en gebruik alleen maar firefox. Lijkt me dus inderdaad een NoScript probleem.

Welke versies, welk OS?

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 24, 2005, 12:46:16 am »
* AVee heeft geen benul wat 'NoScript' doet...
Maar de bekijk bericht knop werkt via een javascript onclick event. Als dat niet functioneert is het een normale submit button en heeft ie dus de verstuur functie...
« Laatst bewerkt op: december 24, 2005, 12:47:06 am door AVee »
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 24, 2005, 10:16:57 am »
Dan klopt het wel want Noscript onderdrukt javascript totdat je het (tijdelijk) toestaat en ik had gkv.nl nog niet in de lijst met toegestane sites gezet.
quote:
Extra protection for your Firefox: NoScript allows JavaScript, Java (and other plugins) only for trusted domains of your choice (e.g. your home-banking web site). This whitelist based pre-emptive blocking approach prevents exploitation of security vulnerabilities (known and even unknown!) with no loss of functionality.

« Laatst bewerkt op: december 24, 2005, 01:43:20 pm door dingo »