@Picardijn, zou je inderdaad willen stoppen met het toevoegen van plaatjes? Op bepaalde plekken kunnen ze best leuk zijn, maar niet altijd. Houd ze voorlopig maar gewoon in het Grand Café.
quote: Helemaal mee eens maar de sfeer die hier hangt zeg maar is dat alels zo maar ten pas en te onpas gesloten word, zonder dat er nog een speld tussen is te krijgen.
Dat valt ook wel weer mee. Als dat namelijk zo zou zijn, zou ik hier niet eens op ingaan en zou ik dit topic ook sluiten.
quote: Mail-functie, tja werkt nooit zo lekker weet ik uit ervaring. Maar ik vind niet zomaar dat het gesloten moet worden, eerst waarschuwen enzovoorts en dan pas sluiten. Niet gelijk gaan sluiten en een message achterlaten. Nee eerst 3 maal waarschuwen oid.
Op sommige plekken moet je niet altijd eerst waarschuwen en dan pas na een paar keer waarschuwen sluiten. De topics in
dit subforum die zijn gesloten gingen of veel te ver off-topic of ze waren alleen maar geopend om het zeuren. En daar heb ik geen zin in. Ik geloof trouwens ook niet dat zulke topics het forum veel goed doen. Als het mogelijk is, wil ik iets best openlaten, maar zorgen jullie er dan ook voor dat het topic netjes blijft?
quote: Verhaal met plaatje van Picardijn
Op zich schrijft hij hier wel wat nuttigs, lees het eens door en doe er je voordeel mee.

Op zich hebben jullie wel een goed punt als jullie meer te zeggen willen hebben, maar dat kan niet altijd. Jullie kunnen natuurlijk op een constructieve manier meedenken, dat mag altijd en dat zien we ook graag. Dus als jullie leuke ideeën hebben, kom maar op!