Auteur Topic: email voor P&A  (gelezen 1235 keer)

wateengedoe2

• Bekijk profiel
email voor P&A
« Gepost op: april 29, 2006, 01:28:53 pm »
Hoi P&A,

Ik heb je onlangs een mailtje gestuurd met een nogal dringende vraag (die niet op het forum kan). Mijn melding hiervan in een ander topic, waar jij actief was, is net door een andere mod weggehaald. Vandaar hier de vraag: zou jij even je mail willen lezen en antwoorden? Ik zit er nogal om te springen ;) Alvast bedankt!

Groetjes,
Edith
« Laatst bewerkt op: april 29, 2006, 01:29:04 pm door wateengedoe2 »

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
email voor P&A
« Reactie #1 Gepost op: april 29, 2006, 04:49:48 pm »
Ik vond het wel een heel gedoe zeg. :P
Maar het is voor elkaar. We hadden eerst nog even ruggespraak, vandaar dat het even een dagje duurde.
« Laatst bewerkt op: april 29, 2006, 04:50:11 pm door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Zijnkind

• Bekijk profiel
email voor P&A
« Reactie #2 Gepost op: april 29, 2006, 05:06:02 pm »
Je vraag kon prima op het forum. Gebeurde vroeger ook in alle openheid. Zie Nicknamewijzigingen.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

wateengedoe2

• Bekijk profiel
email voor P&A
« Reactie #3 Gepost op: april 29, 2006, 05:49:44 pm »
Helemaal super, bedankt! Ik wist niet dat het veranderen van nicknames in het verleden al gebeurd was en mocht een uitleg voor de reden nodig zijn, dan had ik dat liever privé gedaan, snappie?

OK, bij dezen heb ik dus de nickname die ik op de meeste fora ook heb (o.a. op credible.nl) Jaja, ik weet het, ik had 'm al vanaf het begin kunnen nemen, waarom ik dat niet gedaan heb ... geen idee! :)

Ik neem aan dat de vaste klanten me hier wel herkennen aan mijn naamonderschrift en sig, anders zie ik vanzelf wel of er meer toelichting nodig is, OK?

Aafke

• Bekijk profiel
email voor P&A
« Reactie #4 Gepost op: april 29, 2006, 07:06:16 pm »
Wat een gedoe zeg... *proest*... Prachtig.
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.