Auteur Topic: interview met hoofdcommissaris Welten  (gelezen 1059 keer)

grompie

• Bekijk profiel
interview met hoofdcommissaris Welten
« Gepost op: mei 15, 2006, 10:22:58 pm »
op rtv-nh 23.30
interview met hoofdcommissaris Welten.

ik vond het wel een geinig interview; Welten beweert wel katholiek te zijn maar weigert te erkennen dat God bestaat :)
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2006, 01:39:14 am door grompie »
geheelonthouder

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: mei 15, 2006, 11:57:09 pm »
quote:
grompie schreef op 15 mei 2006 om 22:22:
op rtv-nh 23.30
interview met hoofdcommissaris Welten.

ik vond het wel een geinig interview; Welten beweert wel katoliek te zijn maar weigert te erkennen dat God bestaat :)

Wat overigens waarschijnlijk klopt.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 16, 2006, 12:03:07 am »
quote:
diak2b schreef op 15 mei 2006 om 23:57:Wat overigens waarschijnlijk klopt.

Hoe bedoel je?
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 16, 2006, 12:44:37 am »
quote:

Als de man beweert katholiek te zijn, is de kans vrij groot dat hij katholiek is. En zegt God te ontkennen, is de kans groot dat hij God ontkent.

Zoals ik elders, op jouw verzoek meen ik, al heb uitgewerkt, volgt uit het laatste geen wijziging in het eerste.

grompie

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2006, 01:40:55 am »
als het zo moet, weigeren te erkennen is geen ontkennen.
geheelonthouder

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 16, 2006, 10:04:59 am »
quote:
diak2b schreef op 16 mei 2006 om 00:44:
[...]
Als de man beweert katholiek te zijn, is de kans vrij groot dat hij katholiek is. En zegt God te ontkennen, is de kans groot dat hij God ontkent.

Zoals ik elders, op jouw verzoek meen ik, al heb uitgewerkt, volgt uit het laatste geen wijziging in het eerste.

In het gnostiek topic? Ben ik nog niet tegengekomen, maar ik zal even verder zoeken, er gaat wel ergens vaag een belletje rinkelen in elk geval.  :)
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 16, 2006, 03:23:16 pm »
quote:
Laodicea schreef op 16 mei 2006 om 10:04:
[...]
In het gnostiek topic? Ben ik nog niet tegengekomen, maar ik zal even verder zoeken, er gaat wel ergens vaag een belletje rinkelen in elk geval.  :)

In het "de GKv maakt zich weer op voor een nieuwe vrijmaking"-topic, waar iemand, ik dacht jij, me vroeg hoe zoiets nou in de RKK zou gaan.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2006, 09:42:45 pm »
quote:
diak2b schreef op 16 mei 2006 om 15:23:In het "de GKv maakt zich weer op voor een nieuwe vrijmaking"-topic, waar iemand, ik dacht jij, me vroeg hoe zoiets nou in de RKK zou gaan.

Ik was het niet, maar ik heb het inderdaad gevonden, je hebt het geschreven tijdens mijn afwezigheid, vandaar dat ik het gemist heb. :)
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2006, 09:43:15 pm door Laodicea »

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: mei 16, 2006, 10:51:56 pm »
quote:
Laodicea schreef op 16 mei 2006 om 21:42:
[...]
Ik was het niet, maar ik heb het inderdaad gevonden, je hebt het geschreven tijdens mijn afwezigheid, vandaar dat ik het gemist heb. :)

Ik ben beroerd in namen. Vaak blijft alleen de eerste letter hangen, als de naam maar exotisch genoeg is. Dus Liudger, Laodicea, ik kan jullie zomaar verwarren :)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: mei 16, 2006, 11:24:46 pm »
quote:
diak2b schreef op 16 mei 2006 om 22:51:
[...]

Ik ben beroerd in namen. Vaak blijft alleen de eerste letter hangen, als de naam maar exotisch genoeg is. Dus Liudger, Laodicea, ik kan jullie zomaar verwarren :)

Och, Liudger is een user waar ik geen enkel probleem mee heb om mee verward te worden, dus het is je vergeven.  :+
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2006, 11:25:02 pm door Laodicea »