quote: op 03 Apr 2003 13:45:51 schreef Wilhelmina:
Ik ben echt reuze blij met jullie inbreng en ga het zéker gebruiken a.s. zondag! Gods zegen.
-------------------------------------------------------------------------------------------
.
We hebben een heerlijke kinderdienst gehad vanmorgen waarin God heel duidelijk aanwezig was.
We begonnen met een stuk toneel, waarin het verschil tussem BEKERING en BEKEURING werd neergezet. 1 Letter verschil, maar meteen een wereld van verschil. Wél straf en géén straf.
Één kind kwam met de mededeling dat hij zo graag een getuigenis wilde geven over een verhaal wat hij gisteren gelezen had, en hij z ei dat hij wist dat hij het vanochtend moest vertellen. Perfect vertelde hij het verhaal van de dorre doodsbeenderen die weer tot leven kwamen, omdat God dat wilde. Prachtig hoe God zo'n kind al voorbereidt he?
Geboeid hebben ze geluisterd, en begrepen het heel goed.
Één van de vragen was: Maar als ik nou een babytje ben, en ik heb nog niet kunnen kiezen om altijd bij Jezus te willen horen ( en wij maar denken dat ze daar nog te klein voor zijn) Dus kon ik haar vertellen over het geheiligd zijn in de ouders.
Komt een een meisje naar me toe ( vandaag voor het eerst, en duidelijk een keuze gemaakt) en vraagt: Zijn mijn ouders ook geheiligd in mij? Zij geloven namelijk nog niet.
Kun je je voorstellen hoe we daarna met zijn allen om haar heen zijn gaan staan en stuk voor stuk krachtig voor haar ouders hebben gebeden? Ze verliet de dienst als een veranderd meisje. Ze was 12 jaar. Misschien zien we haar nooit meer, maar dit vergeet ze nooit meer, tranen van ontroering liepen over haar wangen. Prijs de Heer.
Allemaal bedankt voor het meewerken aan een heerlijke gezegende dienst