Auteur Topic: Midweek Limburg: geloofsverdieping  (gelezen 7164 keer)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
Midweek Limburg: geloofsverdieping
« Gepost op: juni 19, 2006, 10:52:31 am »
Heb je zin in een midweek ontspanning en geloofsverdieping in het heuvelland van Limburg?
Mijn ouders stellen hun huis ervoor beschikbaar, dus de kosten zullen slechts zo'n 25 euro per persoon zijn. De reis erheen zal te doen moeten zijn voor studenten (OV-kaarten zijn dan nog geldig).

Wanneer?
10 tot en met 14 juli aanstaande.

Wat is het plan?
van maandagmiddag tot vrijdagmiddag, elke dag globaal:
behoorlijk stevige bijbelstudie 's ochtends, waarbij het boekje 'Gelukkig gereformeerd!' (van ds. Jasper Klapwijk á 10 euro) als voorstudiemateriaal zal dienen.
's middags genieten van wat Limburg te bieden heeft.
's avonds nog een praktische opdracht om het 's ochtends geleerde toe te passen, en/ of gewoon een vrije avond (bij mooi weer ook een keer een bbq, bijvoorbeeld).
Het huis is berekend op een groep van zo'n 10 gasten, dus een redelijk kleine groep.

Voor wie?
De doelgroep is: gereformeerde studenten en ex-studenten uit verschillende delen van het land.

Voor vragen en aanmeldingen: e_line7@hotmail.com
(deelname is beperkt: wie het eerst komt, het eerst maalt)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2006, 12:09:51 pm »
Ik behoor niet echt tot de doelgroep, maar goed initiatief! d:)b  _/-\o_

Gaan jullie Dooyeweerd en Plantinga ook nog behandelen?  :)
offtopic:Nooit geweten trouywens, dat er kennelijk nog redelijk wat gereformeerden in Limburg rondlopen. :P
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 19, 2006, 12:13:59 pm »
Da's meer voor een vervolg, lijkt mij... we beginnen eerst nog iets basaler ;)

En in Limburg zijn welgeteld 3 gkv-gemeentes. Niet echt veel dus... en die herbergen ook gereformeerden uit andere denominaties die er geen thuiskerk konden vinden... dus 'redelijk wat' => 'ook nog een paar' ;)

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 19, 2006, 01:31:21 pm »

quote:

E-line schreef op 19 juni 2006 om 10:52:
...
behoorlijk stevige bijbelstudie 's ochtends, waarbij het boekje 'Gelukkig gereformeerd!' (van ds. Jasper Klapwijk á 10 euro) als voorstudiemateriaal zal dienen.
...
Boekje is momenteel in herdruk, zou in juni weer moeten verschijnen...(als mijn info tenminste juist is)
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 19, 2006, 07:48:30 pm »

quote:

E-line schreef op 19 juni 2006 om 10:52:
's middags genieten van wat Limburg te bieden heeft.
En det is väöl! Verammezeert geer
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juni 19, 2006, 08:44:30 pm »
Heel aardig idee, maar die week gaat me niet lukken. Laatste week werken voor m'n vakantie.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juni 25, 2006, 12:19:25 pm »
Jammer...

Inmiddels is er een website voor geopend: www.midweek.tk, met iets meer informatie.

MaVee

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juni 25, 2006, 02:16:35 pm »
Toffe site!
Jammergenoeg is het voor mij praktisch gezien niet haalbaar om mee te doen, maar bovengenoemd boekje van Jasper Klapwijk wordt in onze gemeente behandeld tijdens de zomerbijbelstudie. dus wie weet...
* MaVee hoopt eigenlijk dat ze er ook nog wel een online discusie over kan voeren...
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
het is alleen wat dooier

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: juni 25, 2006, 02:17:34 pm »
Als je je aanmeldt op het forum van www.midweek.tk kun je daar ook posten :)

MaVee

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juni 25, 2006, 02:26:09 pm »
Weet ik, maar ik heb nog geen vragen en me ook niet aangemeld voor het weekend... 8)
Maar ik houd het in de gaten.
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2006, 02:26:50 pm door MaVee »
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
het is alleen wat dooier

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: juli 05, 2006, 05:48:41 pm »
kick... aanmelden kan nog!

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: juli 06, 2006, 03:05:20 pm »
en als het zulk lekker weer blijft, kunnen we zelfs in de tuin bijbelstuderen, aan de vijver desnoods 8)

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: juli 06, 2006, 03:08:00 pm »
Hmz... Klapwijk heb ik irl al bestudeerd ;)
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: juli 06, 2006, 03:47:46 pm »
Heuh, ik had hier al eerder willen zeggen dat ik het een superleuk initiatief vindt en dat ik wel had willen komen. Ware het niet dat ik die week zelf al op vakantie ben... ook leuk natuurlijk, maar anders leuk. Maybe een volgende keer beter :) .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: juli 06, 2006, 03:49:45 pm »
Mensen! Aanmelden kan nog zo als je ziet, zeer de moeite waard.  d:)b   _/-\o_
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2006, 03:49:55 pm door Laodicea »
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Godskind

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: juli 06, 2006, 03:55:37 pm »
Goed initiatief hoor! Maar behoor niet tot de doelgroep

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: juli 06, 2006, 04:16:51 pm »
zo te zien moet het gewoon na de vakantie nog een keer gedaan worden. Herfstvakantie wellicht?

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: juli 19, 2006, 06:53:08 pm »
Voor een verslagje: ga naar www.midweek.tk en kijk daar op het forum bij 'napraten'.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: juli 21, 2006, 01:58:11 pm »
Mocht je ook zo'n midweek willen hebben, geef dat dan even door, met een voorkeur voor data, dan kijken we of we wat kunnen regelen. Als je met meerdere mensen je opgeeft, heb je de meeste kans dat het gaat lukken. (meerdere = minimaal 3 a 4)
Voor meer info, zie ook weer www.midweek.tk :)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: oktober 05, 2006, 01:28:44 pm »
't Is bijna herfstvakantie, en voor de liefhebbers wordt er weer een midweek voor geloofsverdieping in Limburg georganiseerd. Doelgroep: hoger opgeleide gereformeerde jongeren en studenten, die zich weer meer willen verdiepen in de gereformeerde leer.

Meer inhoudelijke informatie en enthousiaste verslagen van de afgelopen keer: www.midweek.tk

Data: ik ben er niet helemaal achter gekomen wanneer de diverse universiteiten en hogescholen hun studenten vrij geven, maar als er meerdere mensen in 1 midweek willen en kunnen, dan gaan we dat organiseren.

Mocht een midweek onhaalbaar zijn, dan is het ook mogelijk dat we een kortere versie in een lang weekend (van donderdagavond tot en met zondag) organiseren.

Kortom: geef aan wat je wilt, wij kijken of het te regelen valt. d:)b

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: oktober 05, 2006, 01:53:59 pm »
Nou, mijn universiteit heeft geen herfstvakantie. Da's voor scholieren O-)

Wél heb ik een weekje studieverlof voor mijn tentamens begin november van 21 t/m 29 oktober a.s. :)

En uiteraard hoef ik dan niet te studeren omdat ik alles tijdens de collegeweken keurig heb bijgehouden. ;)
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Scholasticus

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: oktober 05, 2006, 01:59:20 pm »
Ha Roodkapje! Je bent weer terug in de Efteling?!  :w

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: oktober 05, 2006, 02:17:46 pm »
:) Zijn er meer liefhebbers? Om de prijs hoef je 't niet te laten: 25 euro voor de hele midweek overnachting + eten + cursusmateriaal (op het boekje à 10 euro na dan - die moet je van tevoren gelezen hebben)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: oktober 05, 2006, 02:29:01 pm »
Goed initiatief d:)b

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: oktober 05, 2006, 03:40:48 pm »

quote:

Scholasticus schreef op 05 oktober 2006 om 13:59:
Ha Roodkapje! Je bent weer terug in de Efteling?!  :w
offtopic::ja:

'k Was naar grootmoeder, koekjes brengen... O-)
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2006, 03:41:07 pm door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: oktober 05, 2006, 03:54:12 pm »
offtopic:Je wordt gezocht..  :P :+
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: oktober 05, 2006, 05:22:53 pm »

quote:

Ja hoor, net als ik (de enige ware Roodkapje :+ ) wil reageren gooien ze 'm op slot :(

Hee Laodicea, waarom ga je niet mee met die midweek?

* Roodkapje heeft wel OV (enzo).
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2006, 05:24:10 pm door Roodkapje »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: oktober 05, 2006, 05:56:51 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 05 oktober 2006 om 17:22:
Hee Laodicea, waarom ga je niet mee met die midweek?

* Roodkapje heeft wel OV (enzo).
Omdat ik niet bij de doelgroep hoor, en dat geeft ook niet, er komen wel weer andere gelegenheden waarbij ik wél tot de doelgroep behoor.  ;) Ik heb het boekje van Jasper Klapwijk gelezen, en ik denk dat het voor Gereformeerden heel goed en nuttig is, maar ik ben het met behoorlijk wat dingen niet eens, wat niet zo vreemd is als je een Katholiek bent, dus dat schiet ook niet zo op. :P  :) Er komt wel weer een geschikt moment. :)
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2006, 05:58:50 pm door Laodicea »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: oktober 05, 2006, 05:57:55 pm »

quote:

Laodicea schreef op 05 oktober 2006 om 17:56:
[...]

Omdat ik niet bij de doelgroep hoor, en dat geeft ook niet, er komen wel weer andere gelegenheden waarbij ik wél tot de doelgroep behoor.  ;) Ik heb het boekje van Jasper Klapwijk gelezen, en ik denk dat het voor Gereformeerden heel goed en nuttig is, maar ik ben het met behoorlijk wat dingen niet eens, wat niet zo vreemd is als je een Katholiek bent. :)
En je denkt dat ik wel gereformeerd ben? ;)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: oktober 05, 2006, 05:59:42 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 05 oktober 2006 om 17:57:
En je denkt dat ik wel gereformeerd ben? ;)
Jij bent toch nog min of meer zoekende toch? :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: oktober 05, 2006, 06:01:07 pm »
Dat klopt, ik ben alleen niet op zoek naar het gereformeerde, zoals je weet. Dus mijn punt blijft staan. :P

edit:Om misverstanden te voorkómen: als je al weet wat iets inhoudt, hoef je er niet meer naar op zoek, toch? ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2006, 06:02:34 pm door Roodkapje »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: oktober 05, 2006, 06:06:55 pm »
Ok, anders dan, waarom ga je er wél heen dan? :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: oktober 05, 2006, 06:12:12 pm »
Omdat:
  • Het gezellig is (tenminste, dat denk ik nu nog :P )
  • Mij dat boekje interessant lijkt en dan lees ik het tenminste ook.
  • Nunc en E-line tof zijn (zie ook mijn eerste punt)
  • Het nooit kwaad kan om van allerlei stromingen zoveel mogelijk te weten, aangezien je dan beter weet waar je voor kiest (of niet voor kiest).
  • Een goedkope vakantieweek naar Limburg nooit weg is.
  • enzooo... O-)
Dus je kunt rustig mee O-) , wordt het nóg gezelliger. Ik ben het ook niet overal mee eens, maar dat hindert verder niet, toch?

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: oktober 05, 2006, 06:21:32 pm »
Ik denk er nog even over na, met de meeste punten ben ik het eens trouwens. :P

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: oktober 05, 2006, 10:58:55 pm »
Hoe denken Nunc en E-line erover? Wat is ongeveer het doel van deze midweek? :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: oktober 06, 2006, 02:16:41 am »
Dat staat hierboven toch?

quote:

Doelgroep: hoger opgeleide gereformeerde jongeren en studenten, die zich weer meer willen verdiepen in de gereformeerde leer.

in ieder geval mensen die zich meer willen verdiepen in de gereformeerde leer. Het is op zich logisch dat je als gereformeerde je meer wilt verdiepen in de gereformeerde leer, maar ik zou niet weten waarom dit zich dan uitsluitend zou beperken tot gereformeerden.

Ik snap ook best dat het als niet-gereformeerde niet de bedoeling is je als niet-grefo te profileren en te vertellen waar je het allemaal wel niet mee oneens bent, maar die insteek had ik ook niet. Ik wil me verdiepen in de gereformeerde leer zelf, en niet in wat ik denk wat de gereformeerde leer is. En als achteraf blijkt dat wat ik denk wat de gereformeerde leer is, ook daadwerkelijk de gereformeerde leer is, dan is dat mooi meegenomen. Dan weet ik dat dan ook weer. Als ik wil weten wat de gereformeerde leer is, kan ik dat het beste aan gereformeerden vragen.

Het is analoog denk ik aan wanneer ik me bijvoorbeeld de katholieke leer zou willen verdiepen. Dan probeer ik het ook op z'n katholieks door te denken en als dat lukt dan snap je dus de katholieke leer, en dan kun je zelf beter onder woorden brengen wat je eigen mening is. Als je dus de katholieke leer wilt leren en begrijpen, moet je daarvoor bij katholieken zijn. Die weten het beste wat hun eigen kerk leert (denk ik).

En de kerkkeuze die je dan vervolgens maakt is ook een kerkkeuze op feitelijke verschillen en niet op grond van holle rethoriek of propaganda van deze of gene. ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2006, 02:18:12 am door Roodkapje »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: oktober 06, 2006, 09:42:13 am »
@Roodkapje, het is ook geen kritiek op jou, het lijkt me volkomen duidelijk waarom jij deelneemt, niets mis mee lijkt me. :) Bij mij ligt het subtiel anders omdat ik al een duidelijke keuze heb gemaakt. Dat neemt inderdaad niet weg dat het altijd goed is om het één en ander op te steken van mijn Gereformeerde broeders & zusters. Daarom wacht ik even af in hoeverre het als het ware een 'open' weekend is. :) Zoniet is er verder ook geen probleem, dan kom ik gewoon bij een andere gelegenheid.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: oktober 06, 2006, 02:19:44 pm »
Het is open voor ieder die bereid is in de gesprekken en discussies als uitgangspunt te nemen dat de bijbel Gods Woord is. Daarbij wordt 'de traditie' niet als norm gehanteerd, wel als leerzaam kader, maar ook die traditie staat 'onder de kritiek van de bijbel'. (zie artikel 7 NGB)

Dus ook Lao is welkom, mits hij bereid is zich aan deze conditie te houden (dus 'for the sake of argument' het gereformeerde Sola Scriptura als uitgangspunt nemen).

Overigens, ik kan nog niet beloven dat ik er de hele midweek bij kan zijn: mijn vakantie valt net een week eerder namelijk. Ik kan wel 1 dag vrijvragen en daardoor 2 dagen aanwezig zijn, maar 4 dagen vrij vragen is wat lastiger...

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: oktober 06, 2006, 03:41:03 pm »

quote:

E-line schreef op 06 oktober 2006 om 14:19:
Het is open voor ieder die bereid is in de gesprekken en discussies als uitgangspunt te nemen dat de bijbel Gods Woord is. Daarbij wordt 'de traditie' niet als norm gehanteerd, wel als leerzaam kader, maar ook die traditie staat 'onder de kritiek van de bijbel'. (zie artikel 7 NGB)

Dus ook Lao is welkom, mits hij bereid is zich aan deze conditie te houden (dus 'for the sake of argument' het gereformeerde Sola Scriptura als uitgangspunt nemen).

Overigens, ik kan nog niet beloven dat ik er de hele midweek bij kan zijn: mijn vakantie valt net een week eerder namelijk. Ik kan wel 1 dag vrijvragen en daardoor 2 dagen aanwezig zijn, maar 4 dagen vrij vragen is wat lastiger...
Zoals je het hier stelt kan ik best deelnemen, en gezellig leek het me toch al. :) Ik zit alleen een beetje met de datum, ik kan pas na  7 november i.v.m. tentamens e.d. is dat een probleem?

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: oktober 06, 2006, 07:46:52 pm »
Het hangt een beetje af van wie er nog meer zich opgeven, wanneer we de meeste deelnemers tegelijk kunnen bedienen. Zou een lang weekend (ipv een midweek) ook een idee zijn?

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: oktober 06, 2006, 10:19:50 pm »

quote:

E-line schreef op 06 oktober 2006 om 19:46:
Het hangt een beetje af van wie er nog meer zich opgeven, wanneer we de meeste deelnemers tegelijk kunnen bedienen. Zou een lang weekend (ipv een midweek) ook een idee zijn?
Dat kan wat mij betreft best, ik kan alleen echt niet vóór de zevende november, dat zou te druk worden. :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: oktober 06, 2006, 10:49:05 pm »
Ik kan ná 7 november ook wel, mijn laatste tentamen is op 3 november a.s. Dus de week erna kan ik ook. Dan mis ik in de eerste collegeweek niet ontzettend veel, moet alleen even kijken hoe het bacheloronderzoek gepland is. Dat weet ik nu nog niet, het college daarvan heb ik pas op 2 november.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: november 20, 2006, 11:27:39 am »
Herkansing: de eerste week van het nieuwe jaar: 1 januari 's avonds, tot en met 5 januari (evt. uitloop tot 6 januari).
Nog maar een keer een verwijzing naar de website: www.midweek.tk. Meld je aan, met z'n allen tegelijk! (Ok, één voor één mag ook).

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: november 21, 2006, 09:28:26 pm »
Ja, dat lijkt me een goed idee, alleen al om de banden weer eens aan te halen. :) Ik weet niet of 1 januari de allerbeste datum is, zo direct na Oud & Nieuw, maar het is ook niet meteen een halszaak.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: november 21, 2006, 09:30:28 pm »
Trouwens, ik geef het maar mee als idee, is het misschien ook een aardig idee om deze oproep ook op Credible te plaatsen? Daar heb ik inmiddels ook allerlei Gereformeerden gespot, niet zelden van het soort die nog wel wat bijspijkering kan gebruiken.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: november 21, 2006, 09:56:53 pm »
Dat wordt heel hard weken in de eerste week van de kerstvakantie. Heb 9 januari twee grote tentamens.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: november 21, 2006, 10:13:11 pm »

quote:

Laodicea schreef op 21 november 2006 om 21:30:
Trouwens, ik geef het maar mee als idee, is het misschien ook een aardig idee om deze oproep ook op Credible te plaatsen? Daar heb ik inmiddels ook allerlei Gereformeerden gespot, niet zelden van het soort die nog wel wat bijspijkering kan gebruiken.
:+ DAT kan je wel zeggen  8)
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: november 21, 2006, 10:56:48 pm »

quote:

Laodicea schreef op 21 november 2006 om 21:28:
Ja, dat lijkt me een goed idee, alleen al om de banden weer eens aan te halen. :)
:) Zeker goed, banden aanhalen :)

quote:

Ik weet niet of 1 januari de allerbeste datum is, zo direct na Oud & Nieuw, maar het is ook niet meteen een halszaak.
't Is dan tenminste voor alle universiteiten enzo een collegevrije week, vandaar dat ons dat een haalbare optie leek.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: november 22, 2006, 10:03:56 pm »

quote:

E-line schreef op 21 november 2006 om 22:56:
:) Zeker goed, banden aanhalen :)
d:)b

quote:

't Is dan tenminste voor alle universiteiten enzo een collegevrije week, vandaar dat ons dat een haalbare optie leek.
'kee. :)

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: december 04, 2006, 09:03:58 am »
Weet je al of je kunt/komt?