Auteur Topic: Koerok zegt vaarwel  (gelezen 1999 keer)

Koerok

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Gepost op: juli 14, 2006, 12:19:18 pm »
Beste mensen,

Ik heb mezelf al heel vaak voorgenomen om te stoppen met dat eindeloos discussieren op internet-forums. Het neemt gewoon veel tijd in beslag en vaak draait het toch steeds weer op hetzelfde uit. Daarom heb ik nu besloten om i.i.g. voorlopig te stoppen met dit forum. Ik meld dat hier expliciet opdat ik niet stiekem in de verleiding kom om toch meteen weer te reageren als ik af en toe eens wat doorlees. Liever had ik gehad dat mijn profiel op non-actief werd gezet, maar ik geloof niet dat dat mogelijk is (admin???).

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de leuke tijd die ik hier (toch vaak) heb gehad. Met deze en gene zal ik via email contact blijven houden.

Hartelijke groeten,
Koerok

PS:
Voor de duidelijkheid: Het topic met als doel mij dichter bij God te brengen is NIET de reden dat ik stop.
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2006, 12:33:29 pm »

quote:

Koerok schreef op 14 juli 2006 om 12:19:
Liever had ik gehad dat mijn profiel op non-actief werd gezet, maar ik geloof niet dat dat mogelijk is (admin???).

Een niet-bestaand emailadres invullen is genoeg, hij stuurt daar dan een nieuw wachtwoord heen.

Mocht je 'm dan later ooit willen reactiveren, moet je mij even mailen.
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2006, 12:36:34 pm door Pooh »

Koerok

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2006, 12:38:18 pm »
Ok, thanx.
Wellicht dat ik in dit topic, afhankelijk van de eventuele reacties, nog een paar berichten plaats maar dan zal ik dat doen.

Zijnkind

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2006, 12:45:00 pm »
Jammer Koerok, maar wel begrijpelijk. Ikzelf heb van die momenten dat ik weer eens wat post maar over het algemeen besteed ik nauwelijks nog tijd aan serieuze lappen tekst. Om de reden die je al aangaf. Tis eigenlijk een voortdurende herhaling van nooit veranderende meningen |:( .

Wat God betreft. Ik ben er van overtuigd dat Hij met je bezig is. En jij met Hem. Anders was je hier niet zo lang blijven hangen  ;) . Maar wat er uit komt? Geen idee. Ieder gaat zijn eigen weg in relaties. Zo ook met God.

Heb je inmiddels een andere tijdsinvulling?

't ga je goed  :w
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Aafke

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2006, 01:07:25 pm »
Het ga je goed Koerok, ik sta er niet verbaast van dat je wilt stoppen.
Hoop dat het je gaat lukken, als dit is wat je graag wilt.

Jij ook bedankt voor alles wat je mij hebt gegeven de laatste jaren, wetende dat we elkaar indien nodig weten te vinden.. ;)
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2006, 01:58:54 pm »
jammer  :'(

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2006, 02:04:37 pm »
He Koerok, ik wens je het allerbeste. Wat ik daar onder versta als belangrijkste hoop ik dat je het nog zal vinden. ;)
Verder in je persoonlijk leven veel sterkte en geluk gewenst.....
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #7 Gepost op: juli 14, 2006, 03:22:36 pm »
Ik sluit me bij P&A aan. Ik vond het tof om je hier te hebben leren kennen. Het ga je goed.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Koerok

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #8 Gepost op: juli 14, 2006, 03:32:55 pm »
Bedankt iedereen voor de reacties.
Tot ziens!

Zijnkind

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #9 Gepost op: juli 14, 2006, 04:31:32 pm »

quote:

Dat klinkt alweer heel anders dan vaarwel ;).
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

dingo

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #10 Gepost op: juli 14, 2006, 04:37:15 pm »
Koerok, graag tot ziens!

Laodicea

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #11 Gepost op: juli 14, 2006, 11:15:55 pm »
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bye-sad.gif

Ik wens je alle goeds en blijf voor je bidden. (zoals je weet, is het een agnostisch-vriendelijk gebed.  ;) )
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Liudger

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #12 Gepost op: juli 15, 2006, 09:10:57 am »
Ik zal je vriendelijke, maar aan zichzelf getrouwe opstelling hier missen. Bedankt voor al je bijdragen (altijd intelligent, al dan niet op het scherp van de snede), en het beste ermee.

Hm, nou moeten we een nieuwe GKV huis-atheist vinden  8)7
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #13 Gepost op: juli 15, 2006, 01:35:22 pm »
Koerok, het allerbeste! Ik begrijp het wel hoor, het vraagt zóveel tijd, dat forummen ... Zit er zelf ook een beetje mee, maar 'k probeer het met mate te doen .. (voor zolang het duurt ;))

quote:

Hm, nou moeten we een nieuwe GKV huis-atheist vinden  8)7
Ach, ik kan eens een vriend van mij vragen, maar ik vrees dat die überhaupt voor de discussie hier al niet openstaat (dit i.t.t. koerok). Hij verklaarde mij zowat voor gek toen ik zei dat ik theologie ging studeren.

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #14 Gepost op: juli 15, 2006, 01:35:58 pm »

quote:

Laodicea schreef op 14 juli 2006 om 23:15:
 (zoals je weet, is het een agnostisch-vriendelijk gebed.  ;) )
Bestaan die? :P

lonneke

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #15 Gepost op: juli 19, 2006, 09:30:42 am »
Ik ben sinds ongeveer een jaar ook gestopt met discussieren op internet. En dat bevalt me uitstekend. Je leven is te kostbaar om je tijd te verdoen met discussies. Het heeft weinig toegevoegde waarde en het is veel prettiger om niet het gevoel te hebben om dwangmatig te moeten reageren maar jezelf in de hand te hebben. Het is makkelijker dingen te zeggen dan het ook daadwerkelijk na te komen. Uit eigen vrije wil.

Liudger

• Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #16 Gepost op: juli 19, 2006, 09:56:21 am »

quote:

lonneke schreef op 19 juli 2006 om 09:30:
Ik ben sinds ongeveer een jaar ook gestopt met discussieren op internet. En dat bevalt me uitstekend. Je leven is te kostbaar om je tijd te verdoen met discussies. Het heeft weinig toegevoegde waarde en het is veel prettiger om niet het gevoel te hebben om dwangmatig te moeten reageren maar jezelf in de hand te hebben. Het is makkelijker dingen te zeggen dan het ook daadwerkelijk na te komen. Uit eigen vrije wil.
Discussie op de juiste manier gevoerd hoort bij de geneugten van het leven, Lonneke!
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Koerok zegt vaarwel
« Reactie #17 Gepost op: juli 19, 2006, 10:48:11 am »

quote:

Aafke schreef op 14 juli 2006 om 13:07:

Jij ook bedankt voor alles wat je mij hebt gegeven de laatste jaren, wetende dat we elkaar indien nodig weten te vinden.. ;)

Is hij de vader van je kinderen?  :+

quote:

lonneke schreef op 19 juli 2006 om 09:30:
Ik ben sinds ongeveer een jaar ook gestopt met discussieren op internet. En dat bevalt me uitstekend. Je leven is te kostbaar om je tijd te verdoen met discussies. Het heeft weinig toegevoegde waarde en het is veel prettiger om niet het gevoel te hebben om dwangmatig te moeten reageren maar jezelf in de hand te hebben.  
Ja dat discussieren heeft weinig nut, het is alleen een leuk tijdverdrijf voor velen. Kan me goed voorstellen dat je wel wat beters te doen hebt in je liefdesbunker.  ;)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun