Elders in een ander topic schreef ik:
quote:
Door persoonlijke omstandigheden voorlopig geen tijd om te forummen of een uitje te regelen.
Kleine uiteg daarvan...
Zet dit bewust in dit subforum 'Christen-zijn in de dagelijkse praktijk'.
Dagelijkse praktijk, ben wederom tot conclusie gekomen dat dagelijks forummen voor mij persoonlijk soms consequenties heeft die ikzelf soms niet helemaal kan overzien.
Het heeft de laatste jaren nogal wat geloofs-"wisselingen" teweeggebracht. Mede ook soms het idee 'de weg kwijt te zijn'.
In de periode voor Pasen dit jaar bewust een soort van fora-vasten ingesteld voor mezelf. Heel af en toe lezen maar amper zelf schrijven/reageren. Wat me goed bevallen is.
Ook nu heb ik het gevoel in een soort van 'niemandsland' te zijn. Er wordt zoveel geschreven op fora's. Wat is waarheid, wat is goed, wat voor kant op...?
Daarom wil ik bewust even niet forummen, een time-out...
Afgelopen weekend amper de p.c. aangehad. Tijd voor m'n gezin, tijd om leuke dingen te doen. Tijd om stil te zijn etc. etc.
Kortom... een flinke periode forum-stilte mijnerzijds... (misschien af en toe even lezende, mails checkende...)
Het ga jullie goed en misschien tot over een tijdje.
P.S. om dit topic voor jullie levensvatbaar te maken misschien een idee om eens verder te praten over wat doet forummen met jou (in het dagelijks leven)..?