Auteur Topic: zonde  (gelezen 3187 keer)

Liudger

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #50 Gepost op: augustus 08, 2006, 12:26:35 pm »

quote:

diak2b schreef op 08 augustus 2006 om 12:19: Ik weet het niet, maar het klinkt als een indicatie, toch?
Misschien had je dat al wel door (in welk geval, negeer dit) maar dat kaartje was dus verstuurd voordat hij haar nog meer vertelde. Hij betwijfelt dus of ze er nu nog net zo over denkt als toen ze dat kaartje schreef.
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

In Christus Genade

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #51 Gepost op: augustus 08, 2006, 12:30:18 pm »
ja dat was voor ik haar gisteren er nog een keer mee kwetste.. toen had ze dat kaartje al op de bus gedaan. Ze zei al dat ze wou dat ze hem niet gestuurd had...

diak2b

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #52 Gepost op: augustus 08, 2006, 12:30:24 pm »

quote:

Liudger schreef op 08 augustus 2006 om 12:26:
[...]

Misschien had je dat al wel door (in welk geval, negeer dit) maar dat kaartje was dus verstuurd voordat hij haar nog meer vertelde. Hij betwijfelt dus of ze er nu nog net zo over denkt als toen ze dat kaartje schreef.
Sorry, dat had ik niet door, ik meende juist te begrijpen dat de volgorde andersom was. Mijn fout, excuus daarvoor.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

diak2b

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #53 Gepost op: augustus 08, 2006, 12:34:54 pm »

quote:

In Christus Genade schreef op 08 augustus 2006 om 12:30:
ja dat was voor ik haar gisteren er nog een keer mee kwetste.. toen had ze dat kaartje al op de bus gedaan. Ze zei al dat ze wou dat ze hem niet gestuurd had...
mmm, ja, dat is dan eerder een nogal negatief signaal. Ik hoop dat jullie weer in gesprek komen, met positiever resultaat.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Sacerdos

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #54 Gepost op: augustus 08, 2006, 12:45:00 pm »
In Christus Genade,  het is inderdaad serieus zo te zien.

Als je zegt wat je te zeggen hebt en je bent eerlijk krijg je de kous op de kop en volgt uitsluiting, maar laat los en loslaten is winnen .

Als jij oprecht vergeving aan geboden heeft , en het wordt niet aangenomen , laat dan los, jij hebt er dan van alles aan gedaan , je weet hoe mensen zijn.

Laat het slijten wat de liefde betreft, er zal wel is waar en nieuwe komen , en spijt daar heb je niets aan , wel van wat leer ik hier van .

Wens jou  veel kracht en wijsheid  en zoek je heil bij de Allerhoogste de enigste die echt te vertrouwen is.

Aafke

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #55 Gepost op: augustus 08, 2006, 01:00:32 pm »

quote:

In Christus Genade schreef op 08 augustus 2006 om 12:30:

Misschien kan je haar reactie proberen te begrijpen, een vertrouwen wat weer aan het groeien was.. hoe pril misschien dan ook heeft weer een deuk gekregen.
Gun haar de tijd om daar een weg in te vinden. Net zoals ook jij zelf daar tijd voor nodig hebt. Soms moeten er vele, maar dan ook vele dingen opgeruimd worden voordat de weg vrij is voor echt herstel. Maar soms.. soms is herstel onmogelijk.

Wens je heel veel sterkte toe!
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

In Christus Genade

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #56 Gepost op: augustus 08, 2006, 01:05:46 pm »
ik wil nu mensen om me heen hebben die me kunnen steunen en troosten, maar in plaats daarvan zitten mn ouders ver weg in tsjechie en kan ik nu van haar geen steun en troost verwachten

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
zonde
« Reactie #57 Gepost op: augustus 08, 2006, 03:31:27 pm »
Ga dan naar God, leg alles wat je bezighoudt voor Hem neer, werp het van je af. Denk alleen aan Hem, aan wat Hij wil en al je zorgen worden aards, klein en menselijk.
'Als u begrijpt wat ik bedoel' (O. B. Bommel)

In Christus Genade

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #58 Gepost op: augustus 10, 2006, 12:07:50 pm »
Ik probeer dat ook. Ik heb Hem alles voor gelegd waar ik mee zit. Hij weet alles wat mij dwars zit. En nu wil ik zo graag troost of een arm om me heen. Mijn zorgen schijnen mij nog steeds heel groot en houden mij continue bezig..

Aafke

• Bekijk profiel
zonde
« Reactie #59 Gepost op: augustus 10, 2006, 01:53:09 pm »
Misschien zou je kunnen stoppen met dit drama-theather. Heb elders op het web begrepen dat ze je heeft vergeven en jullie samen verder gaan.

Wees blij, wees gelukkig met haar. Laat alles wat er gebeurt is achter je en begin met een schone lei.
Je kan er zelf voor keizen het 'verleden' te koesteren en te zwelgen in zelfmedelijden of voorwaarts te gaan en te roeien met de riemen die je hebt (gekregen)

Sterkte en succes!
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.