Auteur Topic: Wellicht interessant artikel?  (gelezen 1059 keer)

Laodicea

• Bekijk profiel
Wellicht interessant artikel?
« Gepost op: oktober 06, 2006, 11:29:02 pm »
Het is in het Engels en komt uit de National Catholic reporter en het is in twee delen.

Will fundamentalist Christians and Jews ignite apocalypse?
part II

Ik heb ook nog niet echt een vastomlijnde stelling, ik vind het wél een zeer opmerkelijk artikel en wilde het in elk geval onder de aandacht brengen. :)
Ik heb het maar in dit subforum gezet, misschien ontstaat er later nog een discussie.
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 06, 2006, 11:50:09 pm »
Ja. :)

Maar zo'n lap tekst in het engels lees ik niet even vlot weg; ik wil wel weten wat er precies staat. Daarom reageer ik nu even niet inhoudelijk. Dat komt nog. :)
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 07, 2006, 12:46:09 am »

quote:

Priscilla en Aquila schreef op 06 oktober 2006 om 23:50:
Ja. :)

Maar zo'n lap tekst in het engels lees ik niet even vlot weg; ik wil wel weten wat er precies staat. Daarom reageer ik nu even niet inhoudelijk. Dat komt nog. :)
Prima. :)  En voor de duidelijkheid, omdat er Katholiek bovenstaat, wil het nog niet zeggen dat het artikel onfeilbaar is he?  :+
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.