Auteur Topic: reaktie op reaktie?  (gelezen 687 keer)

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
reaktie op reaktie?
« Gepost op: april 02, 2003, 10:14:32 pm »
zijn er nog mensen, die vinden dat ik op een van hun topics had moeten reageren?
dan gaarne hier aangeven,
ik vraag dat omdat ik bemerk dat sommige mensen een topic openen en er dan reakties komen van anderen, maar zelf in het geheel niet meer reageren, ik vraag me af waarom? waarom starten ze zoiets en laten ze zich niet meer horen, zijn ze dan wel echt in de ander geinteresseerd of hadden ze soms anderec reakties verwacht?
maar misschien maak ik me er zelf ook wel schuldig aan, vandaar dat ik dat onderwerp hier maar eens aankaart...

Cheese

bijv. Wilhelmina, ben ik zo ketters in jouw ogen, dat je me niet wil antwoorden op de diverse vragen in verschillende topics die ik aan jou gesteld heb?
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
reaktie op reaktie?
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2003, 10:49:11 pm »
quote:
op 02 Apr 2003 22:14:32 schreef cheese:
zijn er nog mensen, die vinden dat ik op een van hun topics had moeten reageren?
dan gaarne hier aangeven,
ik vraag dat omdat ik bemerk dat sommige mensen een topic openen en er dan reakties komen van anderen, maar zelf in het geheel niet meer reageren, ik vraag me af waarom? waarom starten ze zoiets en laten ze zich niet meer horen, zijn ze dan wel echt in de ander geinteresseerd of hadden ze soms anderec reakties verwacht?
maar misschien maak ik me er zelf ook wel schuldig aan, vandaar dat ik dat onderwerp hier maar eens aankaart...

Cheese

bijv. Wilhelmina, ben ik zo ketters in jouw ogen, dat je me niet wil antwoorden op de diverse vragen in verschillende topics die ik aan jou gesteld heb?

Nee hoor cheese, ik ben niet bewust stil tegen bepaalde personen, dus ook niet tegen jou.Ik ben mij zelfs niet bewust van speciale vragen die ik jou niet beantwoord. Wél heb ik gemerkt dat ook ik maar op een aantal vragen een antwoord krijg en dat het erg stil wordt na sommige vragen. Ik heb me daarbij neergelegd, want ik wil ook niet mensen ter verantwoording roepen als ik zit te wachten op een antwoord.
Die gewoonte heb ik echter wel overgenomen. Als een vraag op mij als niet serieus overkomt, of een soort van in de val lokkerij ( ik heb het niet over een bepaald iemand) of als er een reaktie komt op een onderdeeltje van een stukje van mij, terwijl de hoofdmoot gewoon weggeknipt is, dan besteed ik daar geen tijd aan. Ik heb ook nog heel veel andere dingen te doen, buiten dit forum.
Ik moet wél lol houden in een discussie.

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
reaktie op reaktie?
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2003, 10:55:56 am »
Willemien: Nee hoor cheese, ik ben niet bewust stil tegen bepaalde personen, dus ook niet tegen jou.Ik ben mij zelfs niet bewust van speciale vragen die ik jou niet beantwoord. Wél heb ik gemerkt dat ook ik maar op een aantal vragen een antwoord krijg en dat het erg stil wordt na sommige vragen. Ik heb me daarbij neergelegd, want ik wil ook niet mensen ter verantwoording roepen als ik zit te wachten op een antwoord.
Die gewoonte heb ik echter wel overgenomen. Als een vraag op mij als niet serieus overkomt, of een soort van in de val lokkerij ( ik heb het niet over een bepaald iemand) of als er een reaktie komt op een onderdeeltje van een stukje van mij, terwijl de hoofdmoot gewoon weggeknipt is, dan besteed ik daar geen tijd aan. Ik heb ook nog heel veel andere dingen te doen, buiten dit forum.
Ik moet wél lol houden in een discussie.[/i][/quote]

ok, eerlijk antwoord en ook dat bewustzijn zoals je boven noemt is een prive-zaak
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
reaktie op reaktie?
« Reactie #3 Gepost op: april 10, 2003, 11:53:36 pm »
Mooi, afgehandeld dus.

Zou dit een volgende keer via de mail kunnen? Een vraag aan één persoon is tenslotte niet bestemd voor de rest van de forumgebruikers.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger