Beste ,
Gisterenavond toen ik op het terras een tas warme netelthee zat te drinken is me iets ongelofelijks overkomen .
Ik hoorde een hels lawaai in de moestuin en ging kijken waarop ik opeens verblind werd door een helder licht , eerst dacht ik aan iets anders ... ik weet niet wat ! Maar toen ik terug kon zien zag ik dat de bloemen in m'n tuin terug bloeiden , verwonderd door dit mirakel liep ik binnenshuis waar ik mn vrouw aantrof die opeens helemaal genezen bleek te zijn van haar vermoeidheidssyndroom .
Ik heb geen woorden om dit te beschrijven , het enige wat ik kan zeggen is dat dit een mirakel is , door deze gebeurtenis ben ik dan ook van plan om mij terug te trekken in een klooster ( tot op heden nog onbekend het welke ) en het werk van God te verrichten !
Ik wou dit hier graag even meedelen en ik vroeg me af of hier nog mensen een mirakel meegemaakt hebben en of zij soms niet geinterresseerd zouden zijn om mij te vergezellen om het werk van God te gaan verrichten ? ( Via email kunnen wij dan afspreken om dit verder te bespreken .. ) .
Met vriendelijke groet , Theodore Vercruysse