quote:
Pooh schreef op 01 november 2006 om 15:23:[...]
Overdrijven is ook een vak. Ten eerste zijn 2 van die 'boeken' dunne foldertjes, ten tweede zijn kinderen die kunnen lezen prima in staat hun eigen bijbel en kerkboek mee te nemen. Ten derde hoef je al dat spul niet in 1 keer te kopen.
Maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Je bent geen lid van de GKv, dus waar maak je je druk om?
De boekjes die ik als het goedkoopst aangaf, daarbij gaan ze er van uit dat je al de NBGvertaling met psalmen en gezangen hebt, dat je al de negentig gezangen hebt.
Maar dat je daar alleen de NBV en nog een nieuw bundeltje hoeft aan te schaffen.
Dan ben je dus € 35,00 kwijt per persoon.
En bij elkaar meelezen zou een optie zijn, maar wat moet je dan als je de kinderen ook wilt leren om aan zelfstudie te doen?
Ze gewoon om de beurt de NBV geven? Of als ze naar Cath en vereniging gaan?
Moet je perse iets bereiken met een topic?
Moet je daarvoor lid zijn van de GKV?
Dan zou ik maar eens beginnen met iedereen die geen lid is van de GKV te dumpen?
Ik lees hier zoveel topic waar je niets mee kunt bereiken, je mag toch ook gewoon met elkaar erover praten? Zoals dat in de vele gezinnen binnen de GKV al gedaan wordt.
Waarom dan niet ook op het forum?
Daarbij zijn er van ons nog kinderen wel lid van de GKV en andere familie leden.
En het is een vraag die de GKV site zelf op zijn voorpagine steld.