Auteur Topic: EO-programma 'De Weddingplanner'  (gelezen 917 keer)

Weddingplanner

• Bekijk profiel
EO-programma 'De Weddingplanner'
« Gepost op: oktober 31, 2006, 09:00:23 am »
Presentator Marc Dik staat weer in de startblokken om stralende bruiden en bruidegommen te helpen bij de mooiste dag van hun leven. Ook dit seizoen vervult het EO-programma ‘De Weddingplanner’ romantische droomwensen van aanstaande bruidsparen en maakt hun bruiloft tot een onvergetelijke dag.

Kun jij de hulp van ‘De Weddingplanner’ goed gebruiken of ken je mensen, die de hulp meer dan wie dan ook verdienen?

Mocht je interesse hebben om geheel vrijblijvend hierover te praten, mail dan naar: jolanda.wels@skyhightv.nl

‘De Weddingplanner’ zet alles op alles om een prachtige bruiloft te organiseren voor mensen met een bijzonder verhaal.

De informatie verzonden met en of in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan geadresseerde(n) is verboden, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding, en/of verstrekking van deze informatie aan derden is NIET toegestaan, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. SkyhighTV staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful, unless and as far as otherwise is indicated in the contents. SkyhighTV is neither liable for the proper nor complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 31, 2006, 09:21:22 am »
quote:
Weddingplanner schreef op 31 oktober 2006 om 09:00:
De informatie verzonden met en of in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan geadresseerde(n) is verboden, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding, en/of verstrekking van deze informatie aan derden is NIET toegestaan, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. SkyhighTV staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful, unless and as far as otherwise is indicated in the contents. SkyhighTV is neither liable for the proper nor complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.

Leuke disclaimer. Mag ik erop wijzen dat openbaarmaking en vermenigvuldiging van deze informatie op dit forum aan de orde van de dag is, en dat je daarmee accoord bent gegaan bij de algemene voorwaarden?

PietZa

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 31, 2006, 10:10:33 am »
Alweer stellen nodig?
quote:
‘De Weddingplanner’ zet alles op alles om een prachtige bruiloft te organiseren voor mensen met een bijzonder verhaal.

Ik ben blij dat wij het allemaal zelf hebben geregeld. Het was een dag om nooit te vergeten.  :w

Maar ik ben benieuwd of er een aanstaand bruidspaar is op dit forum dat het wel aandurft...
Verba volant, scripta manent

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 01, 2006, 05:01:00 pm »
quote:
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding, en/of verstrekking van deze informatie aan derden is NIET toegestaan, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven.

Snel, gooi weg dat bericht, straks klagen ze ons aan!

Niet om het een of ander hoor, maar als een bericht op een forum al zo'n disclaimer nodig heeft, dan weet ik niet of ik wil weten wat je moet onderteken om aan de weddingplanner mee te mogen doen. :X
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Jahweh is genadig

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 01, 2006, 06:35:23 pm »
quote:

Snel, gooi weg dat bericht, straks klagen ze ons aan!

Niet om het een of ander hoor, maar als een bericht op een forum al zo'n disclaimer nodig heeft, dan weet ik niet of ik wil weten wat je moet onderteken om aan de weddingplanner mee te mogen doen. :X

Ooit eens zo'n soort contract van de BBC gehad, laat ik maar gauw  :X
Voor je het weet gaan mensen zitten googlen....