quote:
Jawel, je hebt het daar wel over. Je topicstart bestaat uit 3 onderdelen.
Titel:
Kleren maken de manDat lijkt me meer dan alleen een nieuwe rok omvatten. Mijn stukje lijkt mij dan ook geheel ontopic.
De topictitel is daarnaast een lege kreet die verder ingevuld dient te worden. Dat doe je met:
1
Al lange tijd valt het mij op dat de mannen onder ons een ruimere (in meerdere opzichten) kledingkeuze hebben.2
Er is sinds enige tijd een rok op markt speciaal voor mannen. Denk nou niet meteen dat dat een lap stof is met bloemetjesprint of met een zoom van kant. Nee, het model is uiteraard mannelijk.
Wat vinden jullie hiervan?Ik reageer dus netjes op en de topictitel, en het eerste deel van je openingspost.
De overige users hebben al grotendeels gereageerd op item 2 van je openingspost. De reacties zijn onder te verdelen in:
a: laat met een plaatje zien wat je bedoelt, je bent nogal vaag.
b: wat is er vreemd aan een rok voor mannen? In allerlei culturen kennen een rok voor mannen.
Maar goed, als je mijn reactie op het 2e deel van je TS wilt: gezien het plaatje dat je uiteinelijk hebt gepost, lijkt de 'nieuwe rok voor mannen' nogal veel op de mannenrokken die in veel culturen gangbaar zijn. Het is dus meer een cultuur-dingetje, dan dat het een schokkende poging is tot vervaging van de westerse sekse.
Samenvattend:
Topictitel is een dooddoener, geen eye-opener, en omvat meer dan rokken alleen.
Eerste deel van je openingspost is imho onwaar (om eerder genoemde overwegingen).
Tweede deel van je openingspost is nauwelijks wereldschokkend te noemen, gezien het voorbeeld dat je aanvoert. Het laat meer iets zien van voortschrijdend cultureel inzicht, van van drang om de seksen uit te vlakken. Bovendien is daar op dit moment geen sprake van (om eerder genoemde overwegingen). Je geeft zelf al aan: vooral travestieten promoten het dragen van rokken.