Titel :One Heart
Artiest :Celine Dion
Releasedatum :mart/april 2003
Genre:Pop
Meer info: http://www.sonymusic.nl/celinedion http://www.celinedion.nlCeline Dion geboren op 31 maart 1968 draait al bijna tien jaar mee op internationaal niveau. Ruim een jaar na haar album “A new day has come” verschijnt het album “One Heart”. Dat er na een jaar al weer een nieuw album gereleased wordt zal vooral ook te maken hebben met de start van haar show in Las Vegas.
Voor Celine Dion heb ik altijd wel een zwak gehad, ik vond en vind het een goede zangeres met een mooie stem. Het nummer “My heart wil go on” de titelsong van de film “Titanic” is nog steeds een van mijn lievelingsnummers als ik in een ‘romantische bui’ ben. Persoonlijk ben ik vooral gecharmeerd van de franse kant van Celine Dion, maar de afgelopen jaren heeft ze eigenlijk alleen maar engels repertoire op de markt gebracht. Het album “One Heart” opent sterk met de huidige hitsingle “Drove All Night”, met het nummer “Love is all we need” maakt Celine een uitstapje naar de huidige trend van R&B. Daarnaast de nummers die we van Celine Dion gewend zijn. Maar het slotnummer “Je t’aime encore” dreigt opnieuw mijn hart te stelen, werkelijk een schitterend nummer. Misschien ook wel door de tekst:
Written by Jean-Jacques Goldman, J.Kapler
Here the autumn ends bringing back the rain
The old Chevy's dead they tried to fix it in vain
Elisa's got her first teeth, little Jimmy is getting strong
I'm learning guitar I almost know a song
I've found some chanterelle at the market this morning
I'd like to live in Rome, oh it would be such a good thing
Try to grow some flowers, the same I tried before
That's all for now
Oh yes je t'aime encore
But where are you
So far with no address
How's life for you
My hope is my only caress
Finally cut my hair, I hear you say at last
It's been kind of strange but you see I survived
When I'm asked I go out, I dance all night and more
But when I dance
Je t'aime encore
But where are you
So far with no address
How's life for you
Time is my only caress
Je t'aime encore just like in an old fashioned song
And it burns in my soul, anything else seems too long
Oh more and more, it's strong as I can be
Oui je t'aime encore
But you, you cannot hear me.
Bij de cd zitten alle teksten en dat vind ik een geode zaak. Tevens zat er bij de cd een proefmonstertje van de nieuwe geurlijn die Celine Dion op de markt gaat zetten. Maar voorlopig ben ik al dik tevreden als ze het bij zingen houdt.