Hoi iedereen,
December feestmaand, na het sinterklaasfeest, volgt bijna aan het einde van het jaar het kerstfees ... voor velen hier het feest van de geboorte van Jezus Christus. Daarnaast ook een feest waar families met elkaar feestvieren en samen zijn, voor velen mooie dagen!
Uit ervaring weet ik dat het ook anders kan zijn, het gezin waaruit je komt ligt uitelkaar, iedereen die je ooit kende woont ver weg of om welke reden dan ook ... is de kerst voor sommigen stiller als bij anderen, juist te weten dat anderen dan bijelkaar zijn kan een groot gevoel van eenzaamheid geven en mogelijk een gevoel van zinloosheid in de zin dat mogelijk niemand je mist bij dit feest.
Daarom wil ik een ieder uitnodigen om op 2e kerstdag een leuke dag te hebben bij mij in Dronten (ook degenen die zich niet vinden in het hierbovenstaande, maar toevallig 2e kerstdag nog vrij hebben en die het ook leukt lijkt) om met elkaar een mooie en gezellige dag te hebben! Vanaf 14.00 op dinsdag 26 december ben je welkom! Via de e-mail in mijn profiel kun je je opgeven als je wilt komen en eventueel met hoeveel ... als reactie stuur ik dan hoe bij mij te komen en eventuele andere informatie!
Omdat het schip met geld nog niet bij mij is binnengekomen, vraag ik een ieder zelf eten en drinken mee te nemen en leuke spellen zijn ook welkom!