Auteur Topic: kleren maken de man  (gelezen 7566 keer)

Zijnkind

• Bekijk profiel
kleren maken de man
« Reactie #50 Gepost op: december 02, 2006, 05:53:19 pm »
Klopt

http://www.ewanmcgregoronline.com/Images_promo_pics/Star_Wars/the%20jedi%20knights.jpg
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
kleren maken de man
« Reactie #51 Gepost op: december 02, 2006, 06:22:32 pm »
Zo'n TL-buis wil ik ook.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
kleren maken de man
« Reactie #52 Gepost op: december 02, 2006, 07:23:45 pm »
die zijn vet hea :P
Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest. Joh 19,30

smooky

• was ik weer
    • Bekijk profiel
kleren maken de man
« Reactie #53 Gepost op: december 03, 2006, 04:51:30 pm »
als we toch over mannen in rokken hebben

http://www.winkelsinhetgooi.nl/sinterklaas/vivianburgemeester2004.jpg
was ik weer

RokSterNL

• Met vr. groetjes RokSterNL
    • Bekijk profiel
kleren maken de man
« Reactie #54 Gepost op: december 19, 2006, 08:01:21 am »
Hallo allemaal,

Ik kwam bij toeval door te zoeken op Rokken voor mannen dit forum tegen.

Ik draag eigenlijk al meer dan 20 jaar rokken. In het begin niet de hele dag. Dat gebeurde dan ook in het anoniem thuis in mijn kamertje. Inmiddels ben ik 42 jaar en draag nu bijna sinds 3 jaar rokken in het openbaar. Alleen niet in bus/tram/metro. Ik draag het wel als ik met de trein reis. Mijn beiden ouders zijn eind 70, en hebben er totaal geen enkel probleem mee dat ik als man een rok draag. Echter mijn moeder zit in een verpleeghuis, dus zij kan normaliter gesproken niet met mij ergens naar toe gaan, dus ook niet als ik in een rok loop. Mijn vader heeft dat al diverse keren wel gedaan. Ik weet uit ervaring dat de meeste rokdragende mannen, niet in zo'n gelukkige positie verkeren dat de ouders/partner er geen problemen mee heeft. Of vergis ik mij hier op dit forum, dat er nog wel mannen zijn die dit ongestoord kunnen doen ? Wat dat betreft heb ik het echt getroffen met mijn ouders. Bovendien al mijn kenissen, vrienden en familie weten het ook. Ook daar geldt voor dat zij er geen enkel probleem mee hebben. Er is zelfs een man uit mijn direkte woonomgeving die getrouwd is, die ook er over heeft gedacht zeker met de wat hetere dagen van het jaar een rok te dragen. Het probleem bij hem ligt alleen in de arbeidssfeer. Helaas bij een werkgever wordt dit jammergenoeg nog niet geaccepteerd. Hoog tijd dat hierin toch iets gaat veranderen.

Overigens ben ik al diverse malen ook via de media in rok verschenen. Zowel voor Radio als TV. In mei 2005 ben ik in een zomerkilt van de Belgische ontwerper Idriz Jossa bij het programma TV Toppers van Jos Brink geweest. Januari 2006 bij RTV West voor de radio een interview gegeven. In februari 2006 ben ik met nog 4 mannen uit Nederland, 3 uit Vlaanderen en nog een aantal uit Duitsland voor TV opnames door de Club van 100 van de RVU op lokatie geweest in het Nederlands Textielmuseum in Tilburg. 8 december 2006 ben ik wederom voor TV opnames door de Club van 100 van de RVU nu bij de promotie van de mannenrok bij Hans Noordstrand in het Friese Nijeholtpade geweest. Dit was overigens een indirekt verlengstuk van de opnames eerder dit jaar. Een vrouw uit Friesland heeft dit bij Hans Noordstrand aangezwengeld. Zij vond dat mannen net zoveel recht hebben om rokken te kunnen dragen als dat vrouwen nu de keuze hebben tussen een rok en broek. Echter de mannenrok wordt natuurlijk wel op een mannelijke manier ontworpen. Geen bloemetjesprint. Juist met grote zakken, ritsen, brede riemlussen en riemen. Overigens betekend dat niet dat de mannenrok als hij eenmaal verder zijn intrede doet niet zal evolueren naar een wat softere look.

Terugkomend op de opnames van 8 december 2006. Tot nu toe zal de uitzending op maandagavond 8 januari worden uitgezonden vanaf 19.25 - 19.55 uur. De zender kan Nederland 2 zijn. Kijk tegen die tijd maar op Teletekst of in de programmagids van de omroep.

De hartelijke groetjes van RokSterNL :)
Vrouwen mogen/kunnen/willen broeken dragen, dan mannen mogen/kunnen/willen rokken dragen !