Auteur Topic: Midweek Limburg: geloofsverdieping  (gelezen 7162 keer)

Laodicea

• Bekijk profiel
Midweek Limburg: geloofsverdieping
« Reactie #50 Gepost op: december 24, 2006, 03:26:56 pm »

quote:

Nunc schreef op 04 december 2006 om 09:03:
Weet je al of je kunt/komt?

Het spijt me heel erg, maar 1 januari en de periode direct daarna lukt me niet. :'(  Je hebt waarschijnlijk ook wel gemerkt dat ik de laatste tijd niet online ben geweest, mijn computer heeft namelijk nogal wat kuren gehad, is verschillende keren weggeweest en nog steeds niet terug. Daardoor heb ik ook nu veel meer tijd nodig voor m'n studie. Daarnaast spelen er nog wat andere zaken.

Verder wens ik jullie in elk geval een gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop snel weer mee te posten.
 :>
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Els

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: december 24, 2006, 05:48:27 pm »

quote:

Laodicea schreef op 24 december 2006 om 15:26:

Verder wens ik jullie in elk geval een gezegende kerst en een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop snel weer mee te posten.
 :>
Voor jou dezelfde wensen, Laodicea en ik ben blij dat je hier weer komt posten.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: december 26, 2006, 12:32:22 pm »
Ik vermoedde al dat er (een) kink(en) in de kabel(s) was/waren gekomen. Jammer! Maar er komt nog wel een herkansing hoor!
Gezegende kerstdag nog en uiteraard ook de beste wensen voor 2007, sterkte met de studie enzo!

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: januari 05, 2007, 11:11:14 pm »

quote:

E-line schreef op 26 december 2006 om 12:32:
Ik vermoedde al dat er (een) kink(en) in de kabel(s) was/waren gekomen. Jammer! Maar er komt nog wel een herkansing hoor!
Gezegende kerstdag nog en uiteraard ook de beste wensen voor 2007, sterkte met de studie enzo!
Heel fijn, bedankt voor het begrip, ik wens jullie, broeder en zuster, ook het allerbeste voor het komend jaar! _/-\o_
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: januari 05, 2007, 11:12:11 pm »

quote:

Els schreef op 24 december 2006 om 17:48:
Voor jou dezelfde wensen, Laodicea
Bedankt!

quote:

en ik ben blij dat je hier weer komt posten.
Ik zal m'n best doen. :)