Auteur Topic: Aan de Hand  (gelezen 1050 keer)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Gepost op: april 05, 2003, 09:36:47 pm »
Leuk dat het forum is uitgebreid met aan de Hand.Aangezien de website weinig vermeld, en de inhoud in het luchtledige gelaten word zou ik graag wat meer info willen zien. Zie wel enige draadjes verschijnen, maar zie ze nog niet gekoppeld aan het blad.

Word er in dit forum gediscuseerd naar aanleiding van artikelen verschenen in dit blad? Of is dit een forum die een rode draad moet vormen in de opvoedkundige aspecten, behandeld op dit forum?

Zijn er mensen geaboneerd op dit blad?

Is het nu eenn algemene instelling ter bevordering van de opvoedkunde aan de hand van een bijbelse inslag?
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2003, 02:18:02 pm »
quote:
op 05 Apr 2003 21:36:47 schreef Picardijn:
Leuk dat het forum is uitgebreid met aan de Hand.Aangezien de website weinig vermeld, en de inhoud in het luchtledige gelaten word zou ik graag wat meer info willen zien. Zie wel enige draadjes verschijnen, maar zie ze nog niet gekoppeld aan het blad.

Word er in dit forum gediscuseerd naar aanleiding van artikelen verschenen in dit blad? Of is dit een forum die een rode draad moet vormen in de opvoedkundige aspecten, behandeld op dit forum?

Zijn er mensen geaboneerd op dit blad?

Is het nu eenn algemene instelling ter bevordering van de opvoedkunde aan de hand van een bijbelse inslag?

In die forums gaat gediscussieerd worden over allerlei opvoedkundige onderwerpen. Dit kán aan de hand van artikels uit het blad, maar dat hoeft hiet. Het is de bedoeling dat iedereen er terecht kan met opvoedkundige zaken op allerlei gebieden.

Of er mensen geabonneerd zijn op het blad is voor het forum niet echt interessant. Het gaat om de mogelijkheid tot discussieren.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2003, 05:07:31 pm »
De suggestie word wel gewekt door de titel en een betrokken moderator. (die moet zorgen voor de kijkcijfers van het blad)

Daarnaast blijft er een beetje een mist hangen over de identiteit van het blad, schijnbaar moet dit zo blijven om mensen nieuwsgierig te maken Alleen de suggestie word dus weer gewekt dat dit een GKV initiatief is.

Misschien heb ik het fout...misschien is dit een springplank voor nieuwe producten met een christelijk randje
Liefde is vreemd

andre | IA

• uitgever opvoedingsblad Aan de
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2003, 12:03:38 pm »
hoi Picardijn.

De samenhang met Aan de Hand wordt nog verstevigd. Langzaam komt men verder....

Aan de Hand is een christelijk opvoedingsblad, verschijnt 8 keer per jaar en heeft zo'n 8000 lezers. Christelijk wil zeggen dat ons blad de Bijbel compleet en serieus neemt.  Ik zou zeggen: probeer het eens uit.
hgr. Andre Groenewegen
Hartelijk groet,

Andre Groenewegen

andre | IA

• uitgever opvoedingsblad Aan de
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #4 Gepost op: april 09, 2003, 12:07:01 pm »
Picardijn, nog even voor de goede orde: Aan de Hand is een breed opvoedingsmagazine. Dat mag ook blijken uit de vele organisaties die meewerken met Aan de Hand. Ik noem ze even: GKV (inderdaad), Christelijke Gereformeerde Kerken, Stichting Jeugdwelzijn, Hervormd Gereformeerde Jeugdbond, Gereformeerd Pedagogisch Centrum, Stichting Chris, Gereformeerde Hogeschool, afdeling Pabo.

Hgr. Andre  
Hartelijk groet,

Andre Groenewegen

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #5 Gepost op: februari 11, 2004, 01:26:43 am »
Hier kan nu wel een slotje op..
Liefde is vreemd

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #6 Gepost op: februari 11, 2004, 11:40:44 am »
Had ik deze ook niet naar boven geschopt?
Liefde is vreemd