Auteur Topic: Paasweekend geloofsverdieping in Limburg  (gelezen 1295 keer)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
Paasweekend geloofsverdieping in Limburg
« Gepost op: maart 14, 2007, 11:58:20 am »
Deze keer niet een midweek, maar een lang weekend. Zie Midweek Limburg: geloofsverdieping en/of www.midweek.tk.

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: maart 20, 2007, 12:22:38 pm »
Even een schopje omhoog; ik heb nog geen aanmeldingen gehad, maar het is al over 2,5 week.
Vragen staat vrij!

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: maart 24, 2007, 11:08:53 am »
Ik kan helaas niet, dat zou wel te druk worden. :) (Ter compensatie hoop ik over niet al te lange tijd in de Institutie te beginnen.)
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: maart 26, 2007, 12:48:31 am »
He, waarom plaats je dit niet op Credible? Wellicht met een bepaalde draai er aan? Ik kan me zo al 2, 3 gegadigden bedenken.
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: maart 26, 2007, 11:10:24 am »
Deze keer gaat 't helaas niet door  ;( Maar waarschijnlijk komt er ergens eind juni of begin juli een herkansing. Ik ga de precieze data nog uitzoeken. en inderdaad, credible is een goed idee :)

michielk

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: maart 26, 2007, 02:55:09 pm »

quote:

Laodicea schreef op 26 maart 2007 om 00:48:
He, waarom plaats je dit niet op Credible? Wellicht met een bepaalde draai er aan? Ik kan me zo al 2, 3 gegadigden bedenken.
Waarom zou er een draai aan gegeven moeten worden dan? Dit kan prima op Credible in het prikbord. ;)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: maart 26, 2007, 04:16:01 pm »

quote:

michielk schreef op 26 maart 2007 om 14:55:
[...]
Waarom zou er een draai aan gegeven moeten worden dan? Dit kan prima op Credible in het prikbord. ;)
Mjah, ik bedoelde dan ook meer een inleidende min of meer wervende tekst. ;) Maar inderdaad. ;)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: maart 27, 2007, 12:45:48 pm »
Ik moet even iets rechtzetten: 't zal waarschijnlijk begin juni worden, als 't kan. Als iemand voorkeur heeft voor een bepaald weekend of bepaalde midweek, geef het door, dan kijken we of we het dán kunnen plannen.