PM hebben we niet, maar je kunt altijd mailen of een Topic Report aanmaken. Maar een topic in feedback is ook prima.
Wat betreft copyright: hier is geen beginnen aan. Ik kan niet van elk bericht dat je post controleren of het ofwel overgenomen is met toestemming, ofwel overgenomen zonder toestemming, of wel van eigen hand is. Je hebt 't jezelf erg moeilijk gemaakt, want flink wat van je 'columns' waren verifieerbaar overgenomen zonder toestemming. Deze heb ik niet geverifieerd, dat geef ik eerlijk toe, ik heb geen zin om me uitgebreid te gaan lopen verdiepen in de bak ellende van ettertje.com.
Maar het doet ook weinig ter zake. Wij zijn geen webhoster, maar een discussieforum. Voor mensen die hier hun weblog of columns willen schrijven is er plek in WL, maar het lijkt me niet heel nuttig om hier als backupkopie voor andere sites waar dat werk blijkbaar ook staat, te gaan dienen. Voor jou maken we dan een heldere regel: als 't al elders staat, mag 't niet meer hier, tenzij je kunt aantonen dat 't eigen werk is. Bij twijfel wordt 't niet geplaatst, want blijkbaar staat 't dan ook al elders.