Auteur Topic: kritiek op modbeleid  (gelezen 900 keer)

slumber

• Bekijk profiel
kritiek op modbeleid
« Gepost op: september 18, 2007, 10:42:40 am »
Ik weet dat ik door de volgende post gebanned zal worden, maar daarvoor alleen maar dank..

Zijnkind heeft mijn post JHWH's echtgenotes zomaar verwijderd, zonder mij eerst even te vragen naar tekst en uitleg. Ik kan het beste kind natuurlijk mailen, maar die moeite troostte hij zichzelf ook niet.

Als reden gaf ie op dat er ivm copyrights geen artikel overgenomen mag worden. Op zich redelijk zat tot dusver. Doch de orignele autheur wil graag dat het artikel door geinteresseerde christenen gelezen wordt, dus maak je noch hem, noch mij blij met die slappe actie. Bovendien waren er geinteresseerden, zoals in al mijn topics die dit verder vrijwel op sterven na dode forum weer wat nieuw leven inbliezen. Ik maak me derhalve geen verdere illusies meer, Zijnkind mag me bannen, ik hoop dat het lekker voelt beste jonge!

doei!
« Laatst bewerkt op: september 18, 2007, 10:43:44 am door slumber »

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
kritiek op modbeleid
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2007, 11:04:48 am »
t is niet alleen ivm copyrights, ook voor de leesbaarheid. Een linkje is toch voldoende? Bovendien is dan meteen duidelijk te zien waar je over wilt discussieren. Dit forum is een discussieforum, niet een plek waar je alleen maar stellingen neerpoot. Tenminste, dat mag wel, maar dan in weblogs en columns... Ik denk dus dat het sluiten van dat bewuste topic terecht is, omdat de geldende policy op verschillende punten overtreden is. Een sluiting betekent overigens niet een definitieve sluiting. Daar valt heus wel over te praten.
Je toon naar Zijnkind toe vind ik nogal kinderachtig. In een ander topic verwijt je hem dat hij met twee maten meet, maar dat zou hij volgens jou in bovenstaand bericht wel moeten... De regel is: geen lange artikelen overnemen als ze al online staan, maar linkje geven. Maar jouw lange artikel zou wel toegelaten moeten worden? Dat noem ik pas met twee maten meten. Waar jij twee maten ziet, is het meer een kwestie van hoe sterk de policy is overtreden en dat een lichtere overtreding minder hard ingrijpen vereist.
Kijk alsjeblieft ook kritisch naar jezelf, lees alle policy's, bij voorkeur ook alle FAQs en maak gebruik van topicreport als je denkt dat iemand onterecht vrijer gelaten wordt dan jij (of onterecht hard aangepakt wordt)
computerfout: een vreemde een in de byte

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
kritiek op modbeleid
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2007, 12:28:11 pm »

quote:

slumber schreef op 18 september 2007 om 10:42:
Ik weet dat ik door de volgende post gebanned zal worden, maar daarvoor alleen maar dank...
:X

quote:

Zijnkind heeft mijn post JHWH's echtgenotes zomaar verwijderd, zonder mij eerst even te vragen naar tekst en uitleg. Ik kan het beste kind natuurlijk mailen, maar die moeite troostte hij zichzelf ook niet.
Het topic is niet verwijderd, er zit alleen een slotje op. De sluitmessage geeft keurig aan waarom:

quote:

Topic gaat dicht. Slechte OP en geen aanzet tot discussie.
Helder toch? :?

quote:

Als reden gaf ie op dat er ivm copyrights geen artikel overgenomen mag worden. Op zich redelijk zat tot dusver. Doch de orignele autheur wil graag dat het artikel door geinteresseerde christenen gelezen wordt, dus maak je noch hem, noch mij blij met die slappe actie.
Zolang de originele auteur niet expliciet afstand doet van zijn copyright, heeft hij het, en dienen wij dat te respecteren. Het is voor ons ondoenlijk om na te gaan welke auteurs eigenlijk best blij zijn met copyrightschending. De crew handhaaft in deze gewoon de Nederlandse wet, om te voorkomen dat we in allerlei ingewikkelde juridische problemen terechtkomen. Mocht je zo'n bericht toch willen plaatsen, host het dan alsjeblieft onder je eigen verantwoordelijkheid, en plaats hier een linkje.

quote:

Bovendien waren er geinteresseerden, zoals in al mijn topics die dit verder vrijwel op sterven na dode forum weer wat nieuw leven inbliezen.
:X

quote:

Ik maak me derhalve geen verdere illusies meer, Zijnkind mag me bannen, ik hoop dat het lekker voelt beste jonge!
Zijnkind is geen administrator, en heeft dus geen banrechten. Het genoegen zal dus geheel aan mij zijn.

quote:

doei!
Doei!
« Laatst bewerkt op: september 18, 2007, 12:31:24 pm door Pooh »

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
kritiek op modbeleid
« Reactie #3 Gepost op: september 18, 2007, 12:28:32 pm »
Modbreak:
Verder commentaar overbodig. Dit topic gaat op slot.