Hoi mede forum gebruikers.
Je kent het vast wel de 0906 lijnen waar erotische babbel boxen achter zitten. Sommige mensen zijn zelf hier aan verslaafd om zulke nummers te bellen. De lijnen zijn er zo opgericht de mensen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om maar geld te verdienen. Zo kan een nummer wel 1 euro per minuut kosten.
Als christen kunnen wij deze lijnen absoluut niet waarderen. Maar weet je dat er ook gratis lijnen zijn?! Deze nummers zijn gericht op vrouwen om die zoveel mogelijk er op te krijgen, zij verdienen daar ook een zakcentje mee. Maar het meeste geld gaat naar de KPN en de aanbieder van de 0906 lijn.
Wij kunnen (ik weet niet wat jij er van vind) het geld genereren naar iemand anders. Als jij belt vanaf je mobiele telefoon naar 0800-3333192, 08004060000 of 08004060006 bel je op kosten van zo een aanbieder. Dit kost hun 30 euro cent per minuut. Bel deze nummers ook om bijvoorbeeld je accu leeg te krijgen van je mobiele telefoon. Immers het is goed om deze accu goed te ontladen, dat vergroot je levensduur van je accu.
Waarom bellen naar deze nummers?
Omdat het niet goed is deze lijnen sex lijnen, zoals begeerten en lust. Jezus zegt wanneer je een vrouw begeert dit een zonde is.
Als je belt naar zo een gratis nummer gaat er weer geld af van deze geldwolven en gaat het geld naar andere doeleinden, bijvoorbeeld jouw telefoon provider. Zij krijgen het geld dan in plaats van de telefoon sex aanbieders.
P.s. op het door mij opgegeven nummers krijg je geen sex of andere dingen te horen. Alleen maar dit is de doorschakel lijn van Superfoon. De verbinding duurt ongeveer 55 seconden en dan wordt de verbinding verbroken. Andere lijnen waarheen je kan bellen is 08006060, 08008181 en 08009090. Er is nog een andere lijn die ik hier niet neerzet omdat hier wel dingen worden toegelaten echter de verbinding duurt daar wel langer op. Dit nummer zal ik hier niet geven, omdat ik niet wil dat je in verleiding komt die nummer te bellen.