quote:gaitema schreef op 08 april 2008 om 00:07:Maar als ik het goed begrijp dan vindt je het redelijk dat Geert Wilders op basis van het geloof in de Islam iemand asiel wijgerd, ook als hij een echt nijpende geval is?
quote:
quote:Thorgrem schreef op 08 april 2008 om 07:18:[...]Dat heb je dan niet goed begrepen.
quote:diak2b schreef op 09 april 2008 om 07:52:Dat is wat je noemt anekdotisch bewijs. Als die jongen toevallig een Zulu was geweest, dan had je nu een positieve indruk van Zulus?
quote:Thorgrem schreef op 27 maart 2008 om 20:31:De film is te zien op: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795Wat vinden jullie er van?
quote:okidoki schreef op 08 april 2008 om 00:26:[...]Lees Mattheus 25 even en je ziet de problemen in de maatschappij aan je voorbij trekken.Als elke christen er zou zijn voor een vervolgde, een dakloze, een gevangene, een arme dan zou de wereld er mogelijk anders uit zien.In dit land zijn we bezig om alleen maar zondebokken te zoeken voor problemen die we als autochtonen hebben veroorzaakt.Ik ben geen fan van Verdonk (behalve dan dat zij wel blijft staan voor haar standpunten) en zeker geen fan van wilders (eerlijk gezegd een type dat mij niet aanstaat qua gedachtengoed) maar ze leggen wel de vinger bij een zere plek die we zelf hebben gemaakt.